  • 1. Data: 2006-04-28 11:32:44
    Temat: ranking kont walutowych?
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

    jak w temacie - ktokowiek widzial ktokolwiek wie?

  • 2. Data: 2006-04-28 13:29:25
    Temat: Re: ranking kont walutowych?
    Od: "marcin nowakowski" <m...@g...pl>

    To ja się nieśmiało podepnę pod temat i zapytam, czy ktoś mógłby polecić bank,
    w którym mogę założyć konto walutowe (w euro) z kartą do niego? Jedyny jaki
    udało mi się znaleźć to ING.

    Dodatkowe wymagania:
    - niskie lub zerowe opłaty za prowadzenie/kartę
    - (bardzo ważne) korzystne kursy przeliczeń i/lub brak opłaty za
    przewalutowanie (konto będzie w euro, ale operacje kartą planuję wykonywać w
    innej walucie)

  • 3. Data: 2006-04-28 18:53:00
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-04-28 15:29, osobnik marcin nowakowski stwierdził, iż:
    > To ja się nieśmiało podepnę pod temat i zapytam, czy ktoś mógłby polecić bank,
    > w którym mogę założyć konto walutowe (w euro) z kartą do niego? Jedyny jaki
    > udało mi się znaleźć to ING.

    ING oferuje kartę do rachunków walutowych?

> [...]
    > - (bardzo ważne) korzystne kursy przeliczeń i/lub brak opłaty za
    > przewalutowanie (konto będzie w euro, ale operacje kartą planuję wykonywać w

    Wszystkie te wymagania spełnia Multibank (poza kartą). Osobiście używam
    i polecam (choć faktycznie karta by się bardzo przydała).
    Zdaje się, że BZ-WBK oferuje rachunki z Mastercardem w Euro.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 4. Data: 2006-04-28 19:07:51
    Od: "turczy" <t...@f...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@...sygnaturce.pl> napisał w
    wiadomości news:e2toao$21c$1@news.dialog.net.pl...
> [...]
    > i polecam (choć faktycznie karta by się bardzo przydała).
    > Zdaje się, że BZ-WBK oferuje rachunki z Mastercardem w Euro.

    Tak
    bzwbk
    konto za zero. Lokaty od 1000E, a karta za 10 Euro rok (wypukła Mastercard)
    Wszystko z ładnym podgladem przez net.
    Troche kiepskie kursy mają, ale jak bedziesz wpłacał i wypłacał walute to
    bez znaczenia.
    Arek

  • 5. Data: 2006-04-28 19:58:16
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    Jezeli nie jest Ci potrzebna do niego karta to polecam Rachunek
    Walutowy w MultiBanku.
    Otwarcie: 0zl
    Prowadzenie: 0zl
    Wymagane wplywy: brak
    oprocentowanie konta: 1%
    oprocentowanie lokat: USD od 2,30 do 2,90%, EUR od 1,30 do 1,65

  • 6. Data: 2006-04-28 21:27:04
    Od: "lestat" <l...@w...pl>

    Uzytkownik "nod" <n...@o...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...
> [...]
    > Wymagane wplywy: brak
    > oprocentowanie konta: 1%
    > oprocentowanie lokat: USD od 2,30 do 2,90%, EUR od 1,30 do 1,65

    Z tego co wiem, to oprocentowanie w m-banku wynosi 0,5% i to jest stale
    niezaleznie (chyba) od wysokosci kwoty, w Inteligo powyzej 4000 na koncie
    masz 0,9%, a do 4000, 0,4%.

  • 7. Data: 2006-04-28 21:29:53
    Od: "lestat" <l...@w...pl>

    > Z tego co wiem, to oprocentowanie w m-banku wynosi 0,5% i to jest stale
    > niezaleznie (chyba) od wysokosci kwoty, w Inteligo powyzej 4000 na koncie
    > masz 0,9%, a do 4000, 0,4%.

    http://www.mbank.com.pl/oferta/rachunki/ekonto/porow
    nanie.html

  • 8. Data: 2006-04-28 21:33:50
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    Mówimy o kontach WALUTOWYCH, a nie zlotówkowych! Kont walutowych
    mBank w swojej ofercie nie posiada.

  • 9. Data: 2006-04-28 22:28:25
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    nod napisał(a):
    > Mówimy o kontach WALUTOWYCH, a nie zlotówkowych! Kont walutowych
    > mBank w swojej ofercie nie posiada.

    inteligo tez nie, choć zapowiadało że będą zanim jeszcze powstało

    Pozdrawiam
    Marek

  • 10. Data: 2006-04-29 17:59:47
    Od: "marcin nowakowski" <m...@g...pl>

    turczy <t...@f...pl> napisał(a):

> [...]
    > Wszystko z ładnym podgladem przez net.
    > Troche kiepskie kursy mają, ale jak bedziesz wpłacał i wypłacał walute to

    Dzięki za informację ... oferta wbk wydaje mi się lepsza niż ING. Czy możesz
    potwierdzić, że przy operacjach innych niż w euro (bo do tego celu potrzebuję
    kartę) nie ma dodatkowej opłaty za przewalutowanie? W TPiO jest adnotacja, że
    opłata za przewalutowanie wynosi od 2.8 do 3%, ale dla kart VISA. Czy to
    oznacza, że przy MC nie ma takich opłat? Bardzo by mi to odpowiadało :)

    I jeszcze jedna rzecz - jest na stronie informacja, że żeby dostać kartę
    trzeba mieć od 3 miesięcy aktywne konto w wbk lub udokumentowaną współpracę z
    innym bankiem z 6 miesięcy. Czy wystarczy, że przedstawię wydruk wyciągu? (mam
    konto w mBanku)

    pozdrawiam
    Marcin