  • 11. Data: 2006-04-29 20:31:42
    Temat: Re: ranking kont walutowych?
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-04-29 19:59, osobnik marcin nowakowski stwierdził, iż:
    > Dzięki za informację ... oferta wbk wydaje mi się lepsza niż ING.

    ING ma jeszcze jeden ficzer. Nie uda Ci się dokonać przelewu na rachunek
    walutowy w walucie innej, niż jest on prowadzony (czyli np. nie zasilisz
    go w PLN przelewem z ROR). Co oczywiście nie jest zgodne z tym, co
    napisali sobie w regulaminie (który mają głęboko w ...).

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 12. Data: 2006-04-29 22:22:27
    Od: Krzysztof <k...@w...pl>

    Dnia Sat, 29 Apr 2006 17:59:47 +0000, marcin nowakowski napisal/a:

    > Czy to oznacza, że przy MC nie ma takich opłat?
    > Bardzo by mi to odpowiadało :)
    Takich nie ma, ale ostatnio MC kombinuje cos z opłatami od wszystkich
    transakcji zagranicznych, Lukas przyznaje się, że są od kwietnia: 0,16%

    --
    Krzysztof Lerski

  • 13. Data: 2006-04-29 22:29:02
    Od: Krzysztof <k...@w...pl>

> [...]

    > Bardzo by mi to odpowiadało :)
    Takich nie ma, ale ostatnio MC kombinuje cos z opłatami od wszystkich
    transakcji zagranicznych, Citi przyznaje się, że są od
    kwietnia: 0,16%

    --
    Krzysztof Lerski

  • 14. Data: 2006-04-29 22:30:14
    Od: Krzysztof <k...@w...pl>

  • 15. Data: 2006-04-30 06:54:31
    Od: "marcin nowakowski" <m...@g...pl>

    Krzysztof <k...@w...pl> napisał(a):

    > Takich nie ma, ale ostatnio MC kombinuje cos z opłatami od wszystkich
    > transakcji zagranicznych, Citi przyznaje się, że są od
    > kwietnia: 0,16%

    Na stronach wbk nie widać informacji o tym, ale nawet jakby wprowadzili te
    0.16% to jest to jak dla mnie znacznie korzystniejsze niż 2-3% za
    przewalutowanie w przypadku VISY (a ta karta i rachunek walutowy są potrzebne
    mi do wykonywania operacji poza strefą euro i tak ... tylko środki na te
    operacje będę miał w euro, więc wolę raczej to, niż mieć je na koncie złotówkowym)

  • 16. Data: 2006-04-30 08:25:32
    Od: "k...@g...com" <k...@g...com>

    > Takich nie ma, ale ostatnio MC kombinuje cos z opłatami od wszystkich
    > transakcji zagranicznych, Citi przyznaje się, że są od kwietnia: 0,16%
    >

    > --
    > Krzysztof Lerski

    MasterCard International Incorporated wprowadzila te oplate za przewalutowanie
    waluty na calym swiecie do wszystkich kart MasterCard, MasterCard Electronic
    oraz Maestro. Poprzednio ta oplata byla ukryta w calej kwocie transakcji, a
    teraz musza rozbijac jako inna transakcje (FOREIGN FEE). Pojawily mi sie juz
    takie pozycje na wyciagu bankowym.

  • 17. Data: 2006-04-30 17:44:31
    Od: "maciejd" <e...@w...pl>

    Kursy sa wyzsze jak przelewasz/przewalutowujesz kase na konto
    zlotowe które masz w bzwbk. na odwrót tak samo.

  • 18. Data: 2006-05-01 09:24:48
    Od: Michal MJJ <w...@...pl>

    > http://www.mbank.com.pl/oferta/rachunki/ekonto/porow
    nanie.html

    awesome! :-) mogli by sie nie osmieszac z tym kalkulatorem 0,1% cs 0.5%
    i zdjac ten applet ;-)