  • 11. Data: 2004-10-29 19:08:49
    Temat: Re: raty 0% - raz jeszcze - Carrefour
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Jarek Andrzejewski napisał(a):

    > ciekawe. W Łodzi z tydzień temu nie było.

    No i okazało się że w Bytomiu też nie jest ale trzeba było przez ładnych
    kilka minut przekonywać że tak na pewno chcę zrezygnować z
    ubezpieczenia. Przy okazji udało mi się załapać na 3dniową specjalną
    obniżkę części sprzętu.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica