  • 11. Data: 2008-08-12 19:59:16
    Temat: Re: raty na kk Polbanku
    Od: cinnek <c...@W...com>

    krzysztofsf pisze:

    > No bo nie sadze, zeby z 3-4 miesiecznym wyprzedzeniem informowali, ze
    > juz sie "wykonalo" roczna norme? A moze?

    Ja wyrabiałem w listopadzie i też mam na wyciągu informację o zwolnieniu
    z tym, że z połowy opłaty rocznej. Napisali też, że zostało mi 9
    transakcji do całkowitego zwolnienia ;)

    --
    cinnek

  • 12. Data: 2008-08-12 20:04:41
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Wlasnie na wyciagu dostalem informacje, ze za aktywnoac zostalem zwolniony
    > z oplaty rocznej.

    byc moze zamiast obrotu wykonales (wczesniej) odpowiednia liczbe operacji i
    juz teraz osiagnales prog zwalniajacy z oplaty, a bank uprzejmie informuje o
    tym wczesniej na wypadek, gdybys przypadkiem chcial z kk zrezygnowac...

    sprytne i swoja droga motywujace ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2008-08-12 20:23:19
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    RobertS pisze:

> [...]
    > tym wczesniej na wypadek, gdybys przypadkiem chcial z kk zrezygnowac...

    No wiesz...W markecie sa dwa kolpoltery i empik - kupuje 3 miesieczniki,
    kazdy w innym punkcie ;) To limit ilosciowy sie wyrobil.

    > sprytne i swoja droga motywujace ;-)

    Laczac z postem obok - sprytne i motywujace.
    Szkoda, ze nie dali pelniejszej informacji, ze JUZ Z WYPRZEDZENIEM
    wyrobilem swoj roczny limit

  • 14. Data: 2008-08-12 20:57:50
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Szkoda, ze nie dali pelniejszej informacji, ze JUZ Z WYPRZEDZENIEM
    > wyrobilem swoj roczny limit

    Jest nadzieja, że poczujesz potrzebę wyrobienia następnego. :-)

    marekz

  • 15. Data: 2008-08-12 21:18:55
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > No wiesz...W markecie sa dwa kolpoltery i empik - kupuje 3 miesieczniki,
    > kazdy w innym punkcie ;) To limit ilosciowy sie wyrobil.

    z limitami ilosciowymi daję sobie radę inaczej, jak potrzebuję zatankować
    auto to jade (w wolnej chwili wieczorkiem) na NESTE i tankuje x razy za 10
    zł...i cały limit (ilosciowy) transakcji wyrabiam w 15 min. ;-)

    dla mnie zadna roznica czy zatankuje 1x za 200zl czy 20x po 10 zl...

    ja mam pelen bak, a bank sie moze cieszyc, ze takim dobrym klientem jestem!
    ;-D

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2008-08-13 06:43:30
    Od: "Lukasz, sq2dyl" <s...@p...onet.pl>

    Mithos pisze:

    > Serio calkowity koszt to tylko 5% ? To przeciez bardziej oplaca sie
    > rozkladac wszystko na raty i trzymac pieniadze na najzwyklejszym koncie
    > oszczednosciowym.

    Jak chcesz to możesz tak zrobić :)
    Tylko 5% to jest ichniejsza prowizja (liczona od całej kwoty), więc RSO
    jest coś koło 9%.

    --
    Łukasz

  • 17. Data: 2008-08-13 07:04:25
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Jak chcesz to możesz tak zrobić :)
    > Tylko 5% to jest ichniejsza prowizja (liczona od całej kwoty), więc RSO
    > jest coś koło 9%.

    wiem wiem, ale RRSO 9% to rowniez niewiele (patrz porownanie z kredytami w
    KO)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 18. Data: 2008-08-13 07:24:55
    Od: "Lukasz, sq2dyl" <s...@p...onet.pl>

    RobertS pisze:

    > wiem wiem, ale RRSO 9% to rowniez niewiele (patrz porownanie z kredytami w
    > KO)

    Poza tym dla mnie jest to wygodne. Idę, kupuję i po sprawie. Nie muszę
    gnieść się przy jakiś punktach ratalnych, dostarczać kwitki, itp.

    --
    Łukasz

  • 19. Data: 2008-08-14 10:57:28
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 12 Aug 2008 21:59:16 +0200, cinnek napisał(a):

    > Ja wyrabiałem w listopadzie i też mam na wyciągu informację o zwolnieniu
    > z tym, że z połowy opłaty rocznej. Napisali też, że zostało mi 9
    > transakcji do całkowitego zwolnienia ;)

    Pewnie to idzie po prostu z automatu ;)

    Xenocide