  • 11. Data: 2010-06-22 18:39:38
    Temat: Re: realne > 5,40% poza Aliorem: gdzie?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>
    napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hvquas$8gc$...@i...gazeta.pl...

    > http://rachunek-zarabiajacy.aliorbank.pl/
    >
    > ale sadzac po postach nie bedziesz w stanie zalozyc tego konta wiec sobie
    > odrazu podaruj

    A taki jesteś pewien, że ta oferta dotyczy spółek prawa handlowego? :)

  • 12. Data: 2010-06-22 18:41:32
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > ale sadzac po postach nie bedziesz w stanie zalozyc tego konta wiec sobie
    > odrazu podaruj

    to prawda, nie bede w stanie
    rowniez autor watku nie bedzie mogl tego rachunku zalozyc, poniewaz zgodnie
    z informacjami podanymi na stronie banku taki rachunek moze zalozyc
    wylacznie osoba fizyczna prowadzaca dzialalnosc
    niestety, 85% gospodyn z gdanska oraz ich fani nie widza roznicy pomiedzy
    spolka prawa handlowego i osoba fizyczna

  • 13. Data: 2010-06-23 08:20:00
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    brum wrote:

    > niestety, 85% gospodyn z gdanska oraz ich fani nie widza roznicy pomiedzy
    > spolka prawa handlowego i osoba fizyczna

    No i na co Ci to było ? Że osoba posługująca się nickiem "Andrzej
    Kubiak" kiepskie dała o sobie świadectwo, to i Ty od razu też musisz ?

    witrak()

  • 14. Data: 2010-06-23 09:00:20
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > No i na co Ci to było ? Że osoba posługująca się nickiem "Andrzej Kubiak"
    > kiepskie dała o sobie świadectwo, to i Ty od razu też musisz ?

    szczerze piszac, poczatkowo mialem cicha nadzieje (wbrew zdrowemu rozsadkowi
    i temu co na stronie widze), ze jest gdzies zakamuflowana oferta dla osob
    prawnych
    z kolei w dalszej czesci dyskusji zaczelo mnie to minimalnie bawic, co
    naturalnie trudno uznac za godne pochwaly, ale widzisz - gdy nie ma pod reka
    wysublimowanego humoru, to niekiedy czlowieka bawi nawet taka "dyskusja"

  • 15. Data: 2010-06-23 12:19:06
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Użytkownik wrote:
    > spółka z o.o. może wpłacić 9001 zł do Aliora
    > i urośnie jej 600zł rocznie (minus podatek,
    > który spółka sama musi sobie naliczyć i zapłacić)
    >
    > db[/] na oszczędnej firmie da marne 270 zl
    > w większości banków nędza podobna do db[/]
    >
    > jeśli nie alior, to gdzie?

    A jak bede miec tam 20 000 srednio na rachunku to sa jakies dodatkowe bonusy?
    Bo 5.4% w to nie wierze, moze do 9000 , a reszta - nadwyzka ponad 9000 na ile
    procent tam "lezy"?