  • 11. Data: 2004-02-18 20:22:22
    Temat: Re: reklama Lucasa
    Od: e...@p...onet.pl

    > http://lukasbank.com.pl/upload/bannery/billboard_pro
    test.gif

    > nie, nie mam konta w lukasie... niestety.

    Coz, ja mam konto Pro i b. sobie chwale.
    Natomiast przeciw tej reklamie (inny filmik do ktorego przekierowuje Amra jest
    super!) chcialem zaprostestowwac.
    Panowie (i Panie :-): nie wszyscy, naprawde, sa urazonymi klientami mBanku i
    wiedza o co chodzi.
    A dla kogos postronnego, kto nie pojmie aluzji, reklama w stylu "honor i
    bezplatne przelewy sa nie do kupienia" to cos naprawde niesmacznego. Sam sie
    wq.. ryzlem zanim nie zajarzylem. Nie mowiac, ze to krypto reklama parownawcza.
    Lubie Lukasa 9i generalnie ich reklamy), jak wspomnialem, ale nie takie metody.
    Rgds
    eipi

  • 12. Data: 2004-02-18 21:18:59
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz>

    Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    parownawcza.
    > Lubie Lukasa 9i generalnie ich reklamy), jak wspomnialem, ale nie takie

    Zaraz, zaraz. Kryptoreklama to ukryta reklama jakiegos produktu czy marki.
    Tutaj nie niczego nie ukrywano, a mowiono wprost, ze reklamowany jest Lukas.
    Natomiast reklama porownawcza jest w tej chwili w Polsce dozwolona, wiec
    wszystko odbylo sie zgodnie z regulami sztuki.

    Daniel