-
1. Data: 2005-01-08 07:56:15
Temat: reklamacja karty kredytowej, nietypowy problem, pomocy :)
Od: "Jan Kowalski" <j...@k...pl>
Witam!
Kupilem jakis czas temu moją kartą Visa Classic za pomocą internetu pakiet
do analizy technicznej firmy ablesys (eASCTrend PODOBNO jeden z najlepszych
wskaznikow gieldowych oferuja, ale o tym dalej), wszstko ok, dostalem
mozliwosc sciagniecia oprogramowania, co też uczyniłem. Po pobraniu
oprogramowania okazało się, że ... uwaga: PROGRAM WYMAGA DODATKOWO
DODATKOWEGO, PŁATNEGO "DATA SOURCE" czyli jednym slowem program mam,
wszystko pieknie ale jest on niezdatny do użytku, bo nie ma skąd pobierać
danych. Dodatkowo informacja o tym nie widnieje absolutnie NIGDZIE. Moim
pierwszym krokiem byla oczywiscie interwencja u producenta oprogramowania
zeby anulowali mi licencje i zwrócili płatność. Licencje anulowali a kasy
nie zwrócili pieniędzy ponieważ jak to określili 'eASCTrend software is
non-refundable'. Ok, kolejnym krokiem bylo udanie się do banku, ponieważ
karta jest ubezpieczona, ale okazalo się że 'nie możemy panu pomóc
ubezpieczenie tego nie obejmuje'. Czy możecie mi jakoś pomóc? Czy kasa jest
możliwa do odzyskania? Dodam że nie chodzi o małą sumkę bo o 600 złotych.
Pozdrawiam, i dziękuję za pomoc.
-
2. Data: 2005-01-08 09:33:00
Temat: Re: reklamacja karty kredytowej, nietypowy problem, pomocy :)
Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
Dnia Sat, 8 Jan 2005 08:56:15 +0100, Jan Kowalski naskrobał(a):
> Kupilem jakis czas temu moją kartą Visa Classic za pomocą internetu pakiet
> do analizy technicznej firmy ablesys (eASCTrend PODOBNO jeden z najlepszych
> wskaznikow gieldowych oferuja, ale o tym dalej), wszstko ok, dostalem
> mozliwosc sciagniecia oprogramowania, co też uczyniłem. Po pobraniu
> oprogramowania okazało się, że ... uwaga: PROGRAM WYMAGA DODATKOWO
> DODATKOWEGO, PŁATNEGO "DATA SOURCE" czyli jednym slowem program mam,
> wszystko pieknie ale jest on niezdatny do użytku, bo nie ma skąd pobierać
> danych. Dodatkowo informacja o tym nie widnieje absolutnie NIGDZIE. Moim
> pierwszym krokiem byla oczywiscie interwencja u producenta oprogramowania
> zeby anulowali mi licencje i zwrócili płatność. Licencje anulowali a kasy
> nie zwrócili pieniędzy ponieważ jak to określili 'eASCTrend software is
> non-refundable'. Ok, kolejnym krokiem bylo udanie się do banku, ponieważ
> karta jest ubezpieczona, ale okazalo się że 'nie możemy panu pomóc
> ubezpieczenie tego nie obejmuje'. Czy możecie mi jakoś pomóc? Czy kasa jest
> możliwa do odzyskania? Dodam że nie chodzi o małą sumkę bo o 600 złotych.
Jeżeli transakcja na terenie RP to reklamować u sprzedawcy na podstawie
niezgodności z umową. Jeżeli transakcja przez internet z podmiotem
gospodarczym to możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny do 10 dni.
--
United Devices Cancer Research Project
www.grid.org
lobo_(małpa)autograf.pl
-
3. Data: 2005-01-08 09:48:23
Temat: Re: reklamacja karty kredytowej, nietypowy problem, pomocy :)
Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
Sebol napisał(a):
> Jeżeli transakcja na terenie RP to reklamować u sprzedawcy na podstawie
> niezgodności z umową. Jeżeli transakcja przez internet z podmiotem
> gospodarczym to możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny do 10 dni.
I Polak by mu napisał, że "eASCTrend software is non-refundable" ?
:-)
-
4. Data: 2005-01-08 16:01:49
Temat: Re: reklamacja karty kredytowej, nietypowy problem, pomocy :)
Od: "manhattan" <m...@l...home.plussuu_nnntooo>
"Jan Kowalski" <j...@k...pl> napisał(a):
> Witam!
>
> Kupilem jakis czas temu moją kartą Visa Classic za pomocą internetu
> pakiet
> do analizy technicznej firmy ablesys (eASCTrend PODOBNO jeden z
> najlepszych
> wskaznikow gieldowych oferuja, ale o tym dalej), wszstko ok, dostalem
> mozliwosc sciagniecia oprogramowania, co też uczyniłem. Po pobraniu
> oprogramowania okazało się, że ... uwaga: PROGRAM WYMAGA DODATKOWO
> DODATKOWEGO, PŁATNEGO "DATA SOURCE" czyli jednym slowem program mam,
> wszystko pieknie ale jest on niezdatny do użytku, bo nie ma skąd pobierać
>
> danych. Dodatkowo informacja o tym nie widnieje absolutnie NIGDZIE. Moim
>
> pierwszym krokiem byla oczywiscie interwencja u producenta oprogramowania
>
> zeby anulowali mi licencje i zwrócili płatność. Licencje anulowali a
> kasy
> nie zwrócili pieniędzy ponieważ jak to określili 'eASCTrend software is
> non-refundable'. Ok, kolejnym krokiem bylo udanie się do banku, ponieważ
>
> karta jest ubezpieczona, ale okazalo się że 'nie możemy panu pomóc
> ubezpieczenie tego nie obejmuje'. Czy możecie mi jakoś pomóc? Czy kasa
> jest
> możliwa do odzyskania? Dodam że nie chodzi o małą sumkę bo o 600 złotych.
>
>
> Pozdrawiam, i dziękuję za pomoc.
Idziesz do banku i mowisz ze nie robiles tej transakcji, i robia chargeback
do ciebie na konto
-
5. Data: 2005-01-08 21:36:15
Temat: Re: reklamacja karty kredytowej, nietypowy problem, pomocy :)
Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
Użytkownik manhattan napisał:
> Idziesz do banku i mowisz ze nie robiles tej transakcji, i robia chargeback
> do ciebie na konto
Szczegolnie jak po transakcji jeszcze z nimi korespondowal. Stazujesz w
prokuraturze i chcesz sie wykazac?
Byc moze da sie to zalatwic przez reklamacje transakcji w Visie.
Zglaszasz, ze towar niezgodny z umowa i niech VISA sie martwi. Cos
a'propos zwrotu kasy za bilety po upadku AirPolonii.
Bartol