eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja podwojonej zapłaty kartą
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 5

  • 1. Data: 2008-11-06 07:51:40
    Temat: reklamacja podwojonej zapłaty kartą
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Gdzie powinno się reklamować podwójne ściągnięcie z konta zapłaty z towar?
    Jedna próba się nie powiodła (jest slip) a druga powiodła. W historii
    widnieją obie zapłaty na tąsamą kwotę. Na infolinii peko powiedzieli że
    trzeba się zgłosić do sklepu i oni to mają wyjaśnić z firmą obsługującą
    terminale i ewentualnie zrobićuznanie na kartę...
    Mam pewne obawy o to czy pani sprzedawczyni sobie poradzi bo zakup był w
    jakimś małym sklepiku.

    --
    pozdr
    P.


  • 2. Data: 2008-11-06 08:09:19
    Temat: Re: reklamacja podwojonej zapłaty kartą
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    gg wrote:
    > Gdzie powinno się reklamować podwójne ściągnięcie z konta zapłaty z towar?
    > Jedna próba się nie powiodła (jest slip) a druga powiodła. W historii
    > widnieją obie zapłaty na tąsamą kwotę. Na infolinii peko powiedzieli że
    > trzeba się zgłosić do sklepu i oni to mają wyjaśnić z firmą obsługującą
    > terminale i ewentualnie zrobićuznanie na kartę...
    > Mam pewne obawy o to czy pani sprzedawczyni sobie poradzi bo zakup był w
    > jakimś małym sklepiku.

    spychologia.
    Reklamujesz operacje w banku, a już oni ze sklepem wyjaśniają co jest
    nie tak.
    Przynajmniej tak to wygląda w przypadku kredytowych.

    Marcin


  • 3. Data: 2008-11-06 08:41:37
    Temat: Re: reklamacja podwojonej zapłaty kartą
    Od: "Patryk" <p...@w...pl>

    > Mam pewne obawy o to czy pani sprzedawczyni sobie poradzi bo zakup był w
    > jakimś małym sklepiku.
    >

    Jak pani w sklepiku sobie nie radzi to dzwoni do operatora terminala i ten,
    krok po kroku mówi jej co należy kliknąć :)

    --
    Patryk
    http://patbank.pl
    finanse na całego



  • 4. Data: 2008-11-06 08:43:24
    Temat: Re: reklamacja podwojonej zapłaty kartą
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Patryk" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:geuamc$5k7$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    >
    > Jak pani w sklepiku sobie nie radzi to dzwoni do operatora terminala i
    > ten, krok po kroku mówi jej co należy kliknąć :)

    dzięki

    --
    pozdr
    P.


  • 5. Data: 2008-11-06 14:35:26
    Temat: Re: reklamacja podwojonej zapłaty kartą
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl> writes:

    > spychologia.
    > Reklamujesz operacje w banku, a już oni ze sklepem wyjaśniają co jest
    > nie tak.
    > Przynajmniej tak to wygląda w przypadku kredytowych.

    W przypadku kazdych.
    --
    Krzysztof Halasa

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1