  • 1. Data: 2008-09-03 08:37:47
    Temat: reklamacja - przejdzie coś takiego ?
    Od: "Wojt@s" <W...@o...pl>

    Witam
    z niedzieli na poniedziałek miałem bardzo nie przyjemną sytuację na stacji
    benzynowej
    z moją kartą płatniczą z LUKASA. Chciałem zapłacić za paliwo, ale okazało
    się, że terminal nie przyjmował mojej karty
    błędy PIN - co było nie prawdą.
    Zadzwoniłem wczoraj do Lukasa i konsultant poinformował mnie, że w tym
    czasie trwały jakieś tam prace.
    To co wiem i byłem o tym poinformowany pracę , utrudnienie w płaceniu
    kartami miały występować z soboty na niedziele
    a nie było żadnej informacji na temat niedzieli i poniedziałku .
    Paliwo zatankowane , gotówki brak i zaczęła się jazda :-( co teraz
    laska na stacji chciała wzywać policje, że korzystam może nie ze swojej
    karty.

    Moje pytanko brzmi czy jest jakiś sens pisać reklamacje w tej sprawie do
    Biura Obsługi Klienta - Lukasa ??
    Dzięki za informacje
    Pozdrawiam
    Wojt@s

  • 2. Data: 2008-09-03 12:11:26
    Temat: Re: reklamacja - przejdzie coś takiego ?
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO>

    > Moje pytanko brzmi czy jest jakiś sens pisać reklamacje w tej sprawie do
    >
    > Biura Obsługi Klienta - Lukasa ??
    > Dzięki za informacje
    > Pozdrawiam
    > Wojt@s

    i co napiszesz w tej reklamacji? czego będziesz się domagał?

    w najlepszym wypadku bank wytłumaczy się przerwą techniczną/awarią i
    przeprosi za kłopot...

    ps
    a na przyszłość staraj się zabezpieczyć na taką ewentualność, technika
    czasem zawodzi i warto mieć drugą kartę (z innego banku)
    lub kilkadziesiąt zł w gotówce

  • 3. Data: 2008-09-03 13:58:01
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    Wojt@s wrote:
> [...]
    > z moją kartą płatniczą z LUKASA. Chciałem zapłacić za paliwo, ale
    > okazało się, że terminal nie przyjmował mojej karty

    no tak, ja mam w aucie zawsze 200zl, ukrylem je w mi wiadomym miejscu - ok przy
    bezpiecznikach ale nie srod nich by sie cos nie zapalilo. Polecam wszystkim na
    takie wypadki, nie wiadomo co moze na drodze byc, np jakis hol bedzie potrzebny
    czy wulkanizator w niedziele na wsi a terminala miec nie bedize itd.

  • 4. Data: 2008-09-03 17:45:17
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Koteczek napisał(a):
> [...]
    > Polecam wszystkim na takie wypadki, nie wiadomo co moze na drodze byc,
    > np jakis hol bedzie potrzebny czy wulkanizator w niedziele na wsi a

    A nie prosciej trzymac w portfelu ? :)

    ps. Nie polecam trzymania kasy w dowodzie rejestracyjnym, bo jak sie
    zapomni tego wyjac w przypadku kontroli to moze byc problem.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2008-09-03 18:14:25
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > ps. Nie polecam trzymania kasy w dowodzie rejestracyjnym, bo jak sie
    > zapomni tego wyjac w przypadku kontroli to moze byc problem.

    Fakt, 200 zl to troche za duzo.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 6. Data: 2008-09-03 19:56:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Wojt@s" <W...@o...pl> napisał w wiadomości

    Trzeba było spokojnie na tę Policję poczekać. Póki co nie zamyka się w
    Polsce klientów za błędy techniczne terminali kartowych. W opisanym przez
    Ciebie wypadku trzeba po prostu wykazać się asertywnością i wyjaśnić
    nerwowej pani ze stacji, że to jej problem jest bardziej, niż Twój. Ona
    wywieszając logo zobowiązała się tę kartę obsłużyć. Problemy techniczne, to
    już nie twoja broszka, tylko jej. Dwa razy w życiu miałem podobną sytuacje
    (co ciekawe pechowo na stacjach PB, na których z zasady nie tankuję) i dwa
    razy skończyło się to na okazaniu mojego dowodu tożsamości i wypisaniu
    przez obsługę fakturę z opóźnionym terminem płatności i podanym kontem.
    Wróciłem, to zapłaciłem przelewem. Nie ma co dawać się zwariować i
    zostawiając jakieś zastawy jeździć po bankomatach - bo to mi proponowano.

  • 7. Data: 2008-09-03 20:11:20
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    Krzysztof Halasa wrote:

    > Fakt, 200 zl to troche za duzo.

    kilka lat temu, jeszcze na uczelni (politechnika) byl egzamin, indeksy na stol
    i doktor sprawdzal zgodnosc twarzy, danych z indeksu z tymi ktore mial w
    indeksie (twarz) i dane na kartce. W moim indeksie bylo 100zl wlozone zaraz pod
    zdjeciem - za okladka.

    Bylo zabawnie bo podniosl indeks i zapytal czy to dla niego ;-) a bylo na zakup
    ksiazek czy bog wie czego (nie piwa).

    przepraszam za OT, ps. - portfela potrafie kilka razy na rok zapomniec tak wiec
    i owych 200zl, a karta place bardzo sporadycznie bo tylko wkurza ludzi w
    kolejce, zanim to sie zautoryzuje to czasami 3 klientow z gotowka by obsluzyc
    mozna bylo.

  • 8. Data: 2008-09-10 04:21:15
    Temat: Re: reklamacja - przejdzie co? takiego ?
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    > ps. Nie polecam trzymania kasy w dowodzie rejestracyjnym, bo jak sie
    > zapomni tego wyjac w przypadku kontroli to moze byc problem.

    nie zapomne miny straży granicznej (polskiej) jak otwierał paszport ojca
    z którego zapomiał wyjąć zdaje się jeszcze 100marek bo to dawno było...
    Dobrze że nasze miny były równie głupie z głupimi uśmiechami i
    komentarzem z miejsca że "pięknie" by nas załatwił (do ojca).
    Pan grzecznie wyjął gotówke i oddał - bez żadnych konsekwencji.
    A mogło być mało wesoło...

    Marcin

  • 9. Data: 2008-09-10 04:22:00
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>