  • 1. Data: 2007-11-29 16:07:41
    Temat: reklamacja transakcji visa
    Od: "humanista \(mruczus\)" <m...@g...com>

    Jeśli komuś się nie udało uzyskać zwrotu pieniędzy za transakcję internetową
    nie wykonaną przez niego, to niech tu napisze o jaką kwotę chodzi i jakiego
    banku karta.

  • 2. Data: 2007-11-29 17:15:33
    Temat: Re: reklamacja transakcji visa
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    humanista (mruczus) napisał(a):
    > Jeśli komuś się nie udało uzyskać zwrotu pieniędzy za transakcję
    > internetową nie wykonaną przez niego, to niech tu napisze o jaką kwotę
    > chodzi i jakiego banku karta.

    Ja mam reklamacje w toku (tak gdzies od poczatku wrzesnia wiec juz
    troche zbyt dlugo) i konca nie widac. Multibank. Kwota ok. 300 PLN.

    --
    Mithos