-
1. Data: 2006-01-18 21:59:09
Temat: reklamacje i walki na mojej karcie i totalna zlewka mBanku - prosba o pomoc
Od: "rafal urbanelis" <m...@p...onet.pl>
Moja cierpliwosc zaczyna sie konczyc.
krotki wstep:
=====
1 czerwca 2005 bylem we Frankfurcie nad Menem i dokonalem transakcji karta w
taksowce (w terminalu offline - tzw. zelazku).
Kierowca jednak w ciagu kilku miesiecy obciazal moje konto trzykrotnie. (raz
prawidlowo - za faktycznie wykonana usluge, oraz dwa razy dodatkowo falszujac
transakcje na kwoty 24 i 80 euro). Dwie falszywe transakcje mialy miejsce w
momencie gdy juz NIE MIALEM karty kredytowej w mBanku. (rozwiazalem umowe,
pocialem karte). mBankowi nie przeszkodzilo to akceptowac obu transakcji bez
zadnego powiadomienia mnie.
=====
Gdy w listopadzie przegladajac stan konta zauwazylem nieprawidlowosci i dziwne
przelewy z mojego rachunku na rachunek nieistniejacej juz karty kredytowej -
dowiedzialem sie w mbanku jakich transakcji dotyczyly te kwoty i zlozylem w
mbanku dwie reklamacje - kazda z nich dotyczyla jeden z dwu sfalszowanych
transakcji.
Wypelnilem formularze dot. reklamacji karty kredytowej i odeslalem do mBanku.
mBank uznal jedna reklamacje pozytywnie (a), a druga (b) negatywnie wysylajac
mi jako dowod zawarcia transakcji kopie druczka z moim podpisem z dnia 1
czerwca dot. transakcji ktora rzeczywiscie wykonalem, a nie reklamowalem.
(patrz opis powyzej)
zlozylem wtedy trzecia reklamacje (c) w stosunku do nie uznanej reklamacji (b),
w ktorej wyjasnilem o co chodzi. poprosilem tez o natychmiastowy kontakt
pracownikow mbanku tak, aby wyjasnic czlowiekowi rozumnemu co sie wydarzylo
naprawde.
od zlozenia reklamacji (c) minal miesiac.
w tym czasie:
1. moje konto nie zostalo uznane kwota reklamacji uznanej pozytywnie (a) -
panie telefonistki zapewnialy, ze to nie mozliwe, bo konto jest uznawane w
momencie zareklamowania (jest tylko nakladana blokada) z tym, ze nie trafia do
nich, ze mbank uznal pewnie kwota reklamacji konto mojej nieistniejacej juz
karty kredytowej - ja zas pieniedzy nigdy nie zobaczylem. (czy powinienem
zlozyc czwarta reklamacje (d) dot. reklamacji a?)
2. w sprawie reklamacji b/c nie skontaktowal sie ze mna NIKT. totalna zlewa.
(czy powinienem zlozyc piata reklamacje (e) dot. reklamacji b/c?)
Prosba do grupy:
gdzie uderzac?
co robic?
mam dosc tlumaczenia co tydzien przez 15 minut kazdej z osob na linii co zaszlo
(one i tak tego nie rozumieja).
GINB? UOKIK? RPK?
pomozcie please+pzdr,
rafal urbanelis
(bede czytal grupe - jesli odpowiadacie na priv - to moj email: moje-imie.moje-
n...@g...com)
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
2. Data: 2006-01-18 22:15:36
Temat: Re: reklamacje i walki na mojej karcie i totalna zlewka mBanku - prosba o pomoc
Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
On 18 Jan 2006 22:59:09 +0100, "rafal urbanelis"
<m...@p...onet.pl> wrote:
>Moja cierpliwosc zaczyna sie konczyc.
nieładnie (z ich strony, nie z twojej :))
opisz na forum mbankowym, tam są rozumni ludzie z mbanku, może któryś
pomoże
PG
-
3. Data: 2006-01-18 23:40:12
Temat: Re: reklamacje i walki na mojej karcie i totalna zlewka mBanku - prosba o pomoc
Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>
rafal urbanelis napisał:
> Moja cierpliwosc zaczyna sie konczyc.
>
> krotki wstep:
> =====
> 1 czerwca 2005 bylem we Frankfurcie nad Menem i dokonalem transakcji
> karta w taksowce (w terminalu offline - tzw. zelazku).
> Kierowca jednak w ciagu kilku miesiecy obciazal moje konto trzykrotnie.
> (raz prawidlowo - za faktycznie wykonana usluge, oraz dwa razy dodatkowo
> falszujac transakcje na kwoty 24 i 80 euro). Dwie falszywe transakcje
> mialy miejsce w momencie gdy juz NIE MIALEM karty kredytowej w mBanku.
> (rozwiazalem umowe, pocialem karte). mBankowi nie przeszkodzilo to
> akceptowac obu transakcji bez
> zadnego powiadomienia mnie.
> Prosba do grupy:
> gdzie uderzac?
> co robic?
W mediach jeszcze ich obsmaruj ("UWAGA" TVN, SE, itp.). Dosyć
traktowania klientów /per noga/.
K.
-
4. Data: 2006-01-18 23:46:42
Temat: Re: reklamacje i walki na mojej karcie i totalna zlewka mBanku - prosba o pomoc
Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
Dnia 18 Jan 2006 22:59:09 +0100, rafal urbanelis napisał(a):
> Moja cierpliwosc zaczyna sie konczyc.
No widzisz, a zawsze tak broniłeś banków...
--
Krzysztof
-
5. Data: 2006-01-18 23:48:53
Temat: Re: reklamacje i walki na mojej karcie i totalna zlewka mBanku - prosba o pomoc
Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>
rafal urbanelis wrote:
> Moja cierpliwosc zaczyna sie konczyc.
>
> krotki wstep:
> =====
> 1 czerwca 2005 bylem we Frankfurcie nad Menem i dokonalem transakcji
> karta w taksowce (w terminalu offline - tzw. zelazku).
> Kierowca jednak w ciagu kilku miesiecy obciazal moje konto
> trzykrotnie. (raz prawidlowo - za faktycznie wykonana usluge, oraz
> dwa razy dodatkowo falszujac transakcje na kwoty 24 i 80 euro).
Znasz dobrze niemiecki? Może jeszcze zawiadom korporację tego
taksówkarza?
--
Pozdrawiam
Leszek
Cytat roku:
"The IRS Mission
Provide America's taxpayers top quality service by helping them
understand and meet their tax responsibilities and by applying the tax
law with integrity and fairness to all."
-
6. Data: 2006-01-19 00:41:06
Temat: Re: reklamacje i walki na mojej karcie i totalna zlewka mBanku - prosba o pomoc
Od: "Piotr" <p...@c...cz>
> W mediach jeszcze ich obsmaruj ("UWAGA" TVN, SE, itp.). Dosyć
> traktowania klientów /per noga/.
i koniecznie w Bravo...
Pozdr.,
Piotr
-
7. Data: 2006-01-19 09:25:23
Temat: Re: reklamacje i walki na mojej karcie i totalna zlewka mBanku - prosba o pomoc
Od: Trzypion <t...@o...org.pl>
On 18 Jan 2006 22:59:09 +0100, "rafal urbanelis"
<m...@p...onet.pl> wrote:
>Prosba do grupy:
>gdzie uderzac?
Arbiter bankowy, a potem sąd.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
_______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/Reporterka/II_
MPL/
___________/ GG: 3524356
-
8. Data: 2006-01-19 19:25:25
Temat: Re: reklamacje i walki na mojej karcie i totalna zlewka mBanku - prosba o pomoc
Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>
Piotr napisał:
>>W mediach jeszcze ich obsmaruj ("UWAGA" TVN, SE, itp.). Dosyć
>>traktowania klientów /per noga/.
>
> i koniecznie w Bravo...
Jeśli miałoby to ustrzec innych, to cemu nie...
K.