eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacje...w BZWBK ;-(
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 24

  • 21. Data: 2009-11-11 08:56:57
    Temat: Re: reklamacje...w BZWBK ;-(
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 10.11.09 08:45, RobertS pisze:
    >
    >> Lepiej sprawdź, kto kogo kupił i skąd był/jest prezes :P
    >>
    > był z Poznania, a (Mate) jest już z Wrocka, centrale są 3: Poznań,
    > Wrocław i Wawa

    Wrocław chyba tylko ze względu na zapisy w umowie prywatyzacyjnej BZ
    wymuszające pozostawienie centrali banku we Wrocławiu.

    Gdyby nie to, to we Wrocławiu nic by nie zostało z dawnej centrali BZ.

    --
    Pete


  • 22. Data: 2009-11-11 09:05:39
    Temat: Re: reklamacje...w BZWBK ;-(
    Od: RobertS <b...@x...pl>


    > Strasznie się rozpisałeś..:-) Mniej więcej to samo odręcznie w
    > oddziale zawarło się w trzech zdaniach. Po prostu doszedłem do
    > wniosku, że apelowanie do uczuć wyższych władz banku nie ma
    > najmniejszego sensu.
    >
    >
    ano trochę mnie poniosło, ale jak widać nikomu reklamacje w placówce nie
    przeszkadzają...

    --
    pozdrawiam
    RobertS


  • 23. Data: 2009-11-11 09:05:58
    Temat: Re: reklamacje...w BZWBK ;-(
    Od: RobertS <b...@x...pl>


    > Wrocław chyba tylko ze względu na zapisy w umowie prywatyzacyjnej BZ
    > wymuszające pozostawienie centrali banku we Wrocławiu.
    >
    > Gdyby nie to, to we Wrocławiu nic by nie zostało z dawnej centrali BZ.
    >
    dokładnie tak jak piszesz ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS


  • 24. Data: 2009-11-13 14:40:51
    Temat: Re: reklamacje...w BZWBK ;-(
    Od: Miłosz Brakoniecki <i...@g...com>

    On 9 Lis, 03:13, RobertS <b...@x...pl> wrote:
    > w BZWBK pobrali mi opłatę za użytkowanie karty debetowej chociaż
    > wykonałem transakcję bezgotówkową w poprzednim miesiącu (warunek
    > zwolnienia z opłaty) - wina banku bezsporna, niestety aby to wyjaśnić
    > konieczna jest wizyta w placówce ;-(
    >
    > 3 zł i tyle zachodu, telefonicznie nie da się tego załatwić...pomijam
    > stracony czas (mam do oddziału raptem 2 km), ale przecież nie każdy ma
    > tak blisko i co wtedy? odpuszcza bankowi takie błędy czy rezygnuje z usług?
    >
    > dla porównania jak w Citi pobrali mi podobną opłatę to korekta
    > następowała jeszcze w trakcie rozmowy telefonicznej - czyli jednak można!
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    Witam,

    Pracownik faktycznie popełnił błąd nie przyjmując reklamacji
    telefonicznej. Zgodnie z wewnętrznymi procedurami pracownik infolinii
    BZ WBK ma obowiązek przyjąć reklamację (z małym wyjątkiem, ale nie
    dotyczy on reklamacji kartowych), zapisuje informacje uzyskane od
    klienta w specjalnej aplikacji i wysyła zgłoszenie do Działu
    Reklamacji, który je rozpatruje. Prawdą jest, że pracownicy infolinii
    (nie napisał Pan na jaki numer dzwonił) mogą nie mieć dostępu do
    historii transakcji.

    W sprawie samego zwolnienia z opłaty za obsługę karty w wysokości 3 zł
    (opis wskazuje, że może to być karta MasteCard PAYBACK) warto
    pamiętać, że chodzi o wykonanie transakcji bezgotówkowej jak i jej
    rozliczenie w danym miesiącu. Jeśli transakcja była wykonana pod
    koniec miesiąca to mogła nie zostać rozliczona w tym samym miesiącu.

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.

strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1