eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › reklamacje w bankach
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2005-07-15 14:46:14
    Temat: reklamacje w bankach
    Od: "j." <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    jaka jest ściezka reklamacyjna w przypadku gdy Dział reklamacji danego banku
    wykazuje sie skrajną niekompetencją ?

    Komisja nadzoru Bankowego- jakieś federacje konsumentów czy stowarzyszenia banków ?

    Pewien bank pozwolił sobie na żenującą pomyłkę, ustnie i na zorganizowanym
    spotkaniu mówią jedno, ale jeśli chodzi o oficjanle stanowisko na piśmie to kluczą.

    Jest to o tyle wyjasnialne że pomyłka dotyczy podstaw bezpieceństwa- weryfikacji
    po podpisie właścicieli konta, które to podpisy bank zniszczył zanim wprowadził
    do systemu informatycznego i potem wypłacal pieniądze z konta (zdaniem
    włascicieli nie tylko osobom upoważnionym)

    W ramach rekomprnsaty mieli nawet prowadzić rachunek bez opłat przez pół roku,
    ale skończyło się na dwóch tygodniach.....

    od momentu zgłoszenia minęło juz 3 lata, bank po 2 latach zorganizował spotkanie
    z dyrektorami pionów po którym zostały podpisane nowe umowy, a podpisy zostały
    wprowadzone do systemu.

    tym niemniej zdaniem włascicieli konta bank powinien:
    - potwierdzić że z konta nei korzystały osoby nie upoważnione
    - zrekompensować tak długie "naprawianie" sprawy

    ale po dobroci nie chce......


    j.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 2. Data: 2005-07-15 15:14:23
    Temat: Re: reklamacje w bankach
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-07-15 16:46- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy j.,
    gdy pisał(a):
    > jaka jest ściezka reklamacyjna w przypadku gdy Dział reklamacji danego banku
    > wykazuje sie skrajną niekompetencją ?

    A któryż to bank, jeśli można wiedzieć?
    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****
    **** and someone will make a better idiot ****
    **** ****
    **** yayco(yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com) ****


  • 3. Data: 2005-07-15 15:29:19
    Temat: Re: reklamacje w bankach
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>

    > od momentu zgłoszenia minęło juz 3 lata, bank po 2 latach zorganizował
    > spotkanie z dyrektorami pionów po którym zostały podpisane nowe umowy, a
    > podpisy zostały wprowadzone do systemu.
    >
    > tym niemniej zdaniem włascicieli konta bank powinien:
    > - potwierdzić że z konta nei korzystały osoby nie upoważnione
    > - zrekompensować tak długie "naprawianie" sprawy
    >
    > ale po dobroci nie chce......

    Kodeks Cywilny
    Art. 731. Roszczenia wynikające ze stosunku rachunku bankowego przedawniają
    się z upływem lat dwóch. Nie dotyczy to roszczeń o zwrot wkładów
    oszczędnościowych.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1