  • 1. Data: 2002-09-30 14:05:48
    Temat: reklamaje transakcji karcianych BPHPBK
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl>

    Dzisiaj dostałem trzecie zestawienie transakcji karcianych z BPHPBK. I
    musiałem wygenerować trzecią reklamację.
    Dla ułatwienia podam, że na poprzednie dwie nie dostałem żadnej pisemnej
    odpowiedzi.
    W zeszłym miesiącu BPHPBK pomyliło się przy generowaniu wyciągów KK i
    naliczyło mi bezpodstawnie odsetki.
    Wartość do spłaty w zeszłym miesiącu to kwota którą wydałem +
    nieuzasadnione odsetki. Spłaciłem oczywiście tylko to, co wydałem.
    Zaniosłem reklamację do oddziału. Bank nawet do mnie zadzwonił.
    Wyjaśniłem sprawę, zwróciłem przy okazji uwagę że zapewne system
    stwierdzi iż nie spłaciłem całej wymaganej kwoty i naliczy odsetki.
    Poprosiłem, żeby zwrócono na to uwagę.
    Zwrócenie uwagi było jednak za trudne. Na kolejnym zestawieniu bank
    naliczył mi odsetki od nienależnie naliczonych odsetek których nie
    spłaciłem !
    Bardzo interesujące. Właściwie sposób na bankowe perpettum mobile.
    Wystarczy, żeby bank u każdego na koncie zrobił debet. Następnie zwrócił
    pieniądze następnego dnia. A klient płaci odsetki i odsetki od odsetek
    i.t.d.
    Proste prawda ?

    MichalL

  • 2. Data: 2002-10-01 06:29:52
    Temat: Re: reklamaje transakcji karcianych BPHPBK
    Od: "Jarosław Badurek" <j...@N...gazeta.pl>

    MichalL <m...@p...onet.nospam.pl> napisał(a):

> [...]
    > Wystarczy, żeby bank u każdego na koncie zrobił debet. Następnie zwrócił
    > pieniądze następnego dnia. A klient płaci odsetki i odsetki od odsetek

    Miesiąc temu u mnie też naliczyli odsetki, których nie powinno być.
    Wysłałem reklamację e-mailem i po kilku dniach otrzymałem odpowiedź, w której
    zostałem przeproszony za zaistniałe nieprawidłowości i poproszony o ...
    zapłatę tychże odsetek, które zostaną skorygowane dopiero na następnym
    rozliczeniu. Dla świętego spokoju zapłaciłem je (8,25 zł) i na wczoraj
    otyrzymanym rozliczeniu już wszystko jest w porządku (łącznie z korektą
    wspomnianych odsetek).

    JarekB