  • 11. Data: 2003-10-11 19:22:14
    Temat: Re: reklamy marketingowe z banku
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Wysylanie spamu mailem jest zabronione. W kopercie nie. I tu tkwi
    podstawowa róznica pomiedzy Toba a "Ktos".

    Ale mozesz powolac sie na ustawe o ochronie danych osobowych. Zarzadales
    usuniecia danych. Oni tego nie zrobili, wiec popelnili przestepstwo.

  • 12. Data: 2003-10-12 12:13:38
    Od: "Marek" <e...@f...onet.pl>

    Uzytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > Ale mozesz powolac sie na ustawe o ochronie danych osobowych. Zarzadales
    > usuniecia danych. Oni tego nie zrobili, wiec popelnili przestepstwo.

    Zycze szczescia w udowodnieniu przestepstwa w prpkuraturze i w sadzie. Tam
    sa uklady i nikt bankowi krzywdy nie zrobi. Ja juz 3 lata ciagam sie po
    prokuraturach i sadach w podobnej sprawie i mam nawet decyzje GIODO która i
    tak nie przekonuje prokuratorów. Zaden bank dobrowolnie sie nie przyzna do
    naruszenia ustawy i bedzie szedl "w zaparte" do konca pogrywajac na
    procedurze jak najdluzej az do znudzenia.
    pozdrawiam
    Marek