  • 1. Data: 2022-12-07 12:26:50
    Temat: robota w Banku Światowym
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Była wolna posada na stanowisku Alternate Executive Director w
    Waszyngtonie, ale się zbyła. Dostał ją najlepszy możliwy kandydat, czyli
    Jacek Kurski. Kandydaturę zgłosił Glapiński.

    https://next.gazeta.pl/next/7,151003,29234000,jacek-
    kurski-w-banku-swiatowym.html#s=BoxOpMT

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2022-12-07 13:59:04
    Temat: Re: robota w Banku Światowym
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 07.12.2022 o 12:26, Olin pisze:
> [...]
    > Waszyngtonie, ale się zbyła. Dostał ją najlepszy możliwy kandydat, czyli
    > Jacek Kurski. Kandydaturę zgłosił Glapiński.

    A co, wpieprzył się Tobie w paradę?  A Kurski? Ostatnio sprawy wyglądają
    tak że w instytucjach bankowych wykształcenie ekonomiczne jest czymś
    bardzo mało istotnym przy podziale posadek.

  • 3. Data: 2022-12-07 14:31:58
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 7 grudnia 2022 o 13:59:07 UTC+1 trybun napisał(a):

> [...]
    > tak że w instytucjach bankowych wykształcenie ekonomiczne jest czymś
    > bardzo mało istotnym przy podziale posadek.

    Co, sugerujesz że Kura nie ma "wykształcenia ekonomicznego"?
    Przynajmniej formalnie trafiłeś kulą w płot.
    Gdybym nie uważał argumentów ad personam za poniżej pasa, to napisałbym,
    że w świetle ostatnich rewelacji to właściwy człowiek na właściwym miejscu - i że
    zdecydowanie przynajmniej jednego dziadka w wehrmachcie mieć nie mógł.

    Więc drżyj, Banku Światowy: "Wiem, że tu też dobrze przysłużę się" - tak się Kura
    zapowiedział.

  • 4. Data: 2022-12-07 15:07:01
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 7 Dec 2022 13:59:04 +0100, trybun napisał(a):

    > A co, wpieprzył się Tobie w paradę?

    Skąd to przypuszczenie?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2022-12-07 15:23:39
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-12-07 o 13:59, trybun pisze:

> [...]
    > tak że w instytucjach bankowych wykształcenie ekonomiczne jest czymś
    > bardzo mało istotnym przy podziale posadek.

    To jest chyba jakaś niepisana zasada, że byłych pisowskich urzędasów
    przyjmują na posady bankowe :-)

  • 6. Data: 2022-12-07 15:38:39
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 7 Dec 2022 15:23:39 +0100, cef napisał(a):

    > To jest chyba jakaś niepisana zasada, że byłych pisowskich urzędasów
    > przyjmują na posady bankowe :-)

    Jest też taka zasada, żeby wspomóc partię karmicielkę. Nawet Obajtek się do
    niej stosuje, więc niezawodnie Kurski też nie zapomni o przelewie 45 kzł.

    https://next.gazeta.pl/next/7,151003,29233748,polity
    ka-prezes-orlenu-daniel-obajtek-wplacil-pieniadze-na
    .html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 7. Data: 2022-12-07 15:42:24
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 7 grudnia 2022 o 15:23:55 UTC+1 cef napisał(a):

    kurski-w-banku-swiatowym.html#s=BoxOpMT

    > To jest chyba jakaś niepisana zasada, że byłych pisowskich urzędasów
    > przyjmują na posady bankowe :-)

    No ale jednak to są zagraniczne banki (Kazio od Izabell, Kura od drugiej żony po
    "rozwodzie kościelnym"),
    więc przynajmniej formalnie warunki spełniać jakieś muszą.
    Inna sprawa, co to jest "Alternate Executive Director"? Może to tylko zastępstwo na
    czas choroby? ;)
    Oczywiście dla tych, co nie spełniają, pozostają polskie banki z mniejszą kasą.
    O te warunki nie tak trudno, bo przecież w samej DC jest chyba 300 szkół wyższych
    (Anna Radziwiłł się w grobie
    przewraca, pamiętam wywiad, jak mówiła, że miała łzy w oczach gdy przyszła kobitka,
    co chciała założyć prywatną
    uczelnię wyższą) - choć takiego "wieczorowego uniwersytetu pisizmu-kaczyzmu" to chyba
    jeszcze niema,
    choć nie, chyba ordo jurność coś takiego założyło, oczywiście za państwowy (choć
    pinokio rzekłby "rządowy" - jak
    ta kasa, co to miała iść na premię dla piłkarzy, też miała być "rządowa" - czyli
    rozumiem, że odebrałby sobie
    od ust batony energetyczne, bo premia poszłaby z budżetu KPRM ;) grant, na pierwszym
    roku podobno więcej wykładowców niż studentów...

  • 8. Data: 2022-12-07 15:57:49
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 7 Dec 2022 06:42:24 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > No ale jednak to są zagraniczne banki (Kazio od Izabell, Kura od drugiej żony po
    "rozwodzie kościelnym"),
    > więc przynajmniej formalnie warunki spełniać jakieś muszą.

    Media mętnego nurtu donoszą, że "Wskazanie reprezentanta jest wyłączną
    decyzją kraju, nie wymaga żadnego rodzaju potwierdzenia czy zgody ze strony
    Banku Światowego."
    Zatem najważniejszym warunkiem wydaje się błogosławieństwo Dumy Żoliborza.

    https://wyborcza.biz/biznes/7,177151,29234062,jacek-
    kurski-dostal-posade-w-banku-swiatowym.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 9. Data: 2022-12-07 16:21:35
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 7 grudnia 2022 o 15:57:52 UTC+1 Olin napisał(a):

> [...]
    > Banku Światowego."
    > Zatem najważniejszym warunkiem wydaje się błogosławieństwo Dumy Żoliborza.

    No to sprawa rozwojowa, może w końcu się dowiemy, czym zajmuje się Altenate Executive
    Director.
    Ale ze Szwajcarzy się zgodzili - no chyba że oni mają takiego samego, tylko nie
    "alternate".
    Bo te pozostaje państwa z "konstytuanty CH-PL" to śmiech na sali.
    I wygląda na to, że tak jest.
    Ciekawe właściwie, kto opłaca takiego "alternate" - nie zdziwiłbym się, gdyby "pan
    płaci, pani płaci".

  • 10. Data: 2022-12-07 16:46:34
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dobrze, że taksówkarza z Kongresu Lewych Dochodów też przyjęli.

    -----