  • 1. Data: 2009-07-17 18:59:38
    Temat: rodzina na swoim
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl>

    Właśnie się zorientowałem, że państwo dopłacając do kredytów hipotecznych
    zasila kasy banków, które dopiero co podniosły marże. To oznacza, że nasze
    państwo z naszych pieniędzy płaci BANKOM (choćby tylko wybranym) za
    zwiększone ryzyko kredytowe. Czy dobrze rozumuję?

    Pzdr,
    --
    Marek

  • 2. Data: 2009-07-17 19:10:31
    Temat: Re: rodzina na swoim
    Od: bOUNCeErR <b...@g...com>

    On 17 Lip, 20:59, mwojc <m...@N...lodz.pl> wrote:
> [...]
    > państwo z naszych pieniędzy płaci BANKOM (choćby tylko wybranym) za
    > zwiększone ryzyko kredytowe. Czy dobrze rozumuję?

    Niestety, inaczej tego zrouzmiec sie nie da. :(

    --
    pzdr,
    bOUNCeErR

  • 3. Data: 2009-07-17 19:36:23
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "mwojc" <m...@N...lodz.pl> wrote in message
> [...]
    > państwo z naszych pieniędzy płaci BANKOM (choćby tylko wybranym) za
    > zwiększone ryzyko kredytowe. Czy dobrze rozumuję?

    tak jest w istocie. Nieformalny bailout banków na plecach podatnikow.

    george

  • 4. Data: 2009-07-17 22:08:52
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    mwojc pisze:
> [...]
    > państwo z naszych pieniędzy płaci BANKOM (choćby tylko wybranym) za
    > zwiększone ryzyko kredytowe. Czy dobrze rozumuję?

    Oczywiście masz racje, ale zapomniałeś o deweloperach ze swoimi 100%
    marżami.

    J.

  • 5. Data: 2009-07-18 08:23:19
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl>

    Joachim wrote:

    > Oczywiście masz racje, ale zapomniałeś o deweloperach ze swoimi 100%
    > marżami.

    Marże deweloperów musiałyby zostać obniżone, gdyby nie łaskawość państwa.
    Wymusiłby to brak popytu. "Rodzina na swoim" przyczynia się, moim zdaniem,
    do utrzymywania zawyżonych cen mieszkań. Szkoda, że Kowalski tego nie
    widzi, tylko cieszy się, że mniej płacił mniejsze odsetki...

    Pzdr,
    --
    Marek

  • 6. Data: 2009-07-18 12:58:31
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Dobrze rozumujesz. Rudy mowiac kilka miesiecy temu, ze nie da bankom zadnej
    kasy po prostu klamal.

    D.

  • 7. Data: 2009-07-18 13:32:26
    Od: " " <p...@W...gazeta.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Dobrze rozumujesz. Rudy mowiac kilka miesiecy temu, ze nie da bankom zadnej
    > kasy po prostu klamal.
    >
    > D.

    CZEKA NA SIEDEM RUDYCH LAT :D

  • 8. Data: 2009-07-19 06:31:26
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > CZEKA NA SIEDEM RUDYCH LAT :D

    Leprze rude niz lyse

  • 9. Data: 2009-07-19 12:06:21
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    mwojc pisze:

> [...]
    > do utrzymywania zawyżonych cen mieszkań. Szkoda, że Kowalski tego nie
    > widzi, tylko cieszy się, że mniej płacił mniejsze odsetki...

    Krótkowzroczny Kowalski nawet nie pomyśli o tym, że tak naprawdę odsetki
    nie są mniejsze (byłyby mniejsze gdyby ceny mieszkań spadły). Co
    najwyżej krótkowzroczny Kowalski zauważa te kilka latek ulgi w płaceniu
    odsetek na koszt podatnika.

    A bankier z deweloperem już piją luksusową wódeczkę i zakąszają
    śledzikiem i ogóreczkiem.

    J.

  • 10. Data: 2009-07-19 12:28:35
    Od: " " <p...@W...gazeta.pl>