  • 21. Data: 2005-12-29 15:49:14
    Temat: Re: również BPH - trochę inna sprawa...
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    kasia wrote:

    > Na pewno sie przejadę po Nowym Roku - jak nie zapomne, to napiszę w
    > jaki to cudowny sposób konto zostało załozone...
    > A dowodu osobistego nie zgubiłam :-) Poza tym na wyciągu nie ma
    > żadnych transakcji poza opłatą za prowadzenie...

    No to ja bym sprawę zostawił i nagłośnił za rok ;)
    Wówczas wyjdzie jaki maja burdel i ilu klientów tak taprawdę to martwe
    dusze na papierze. Niech się potem pocą wyjaśniając.
    Teraz sprawę ciuchutko wyjaśnią. Tymczasem coś się niedobrego dzieje w
    BPH i może trzeba zrobić jakąś większą aferę, bo należy im się.

    Leszek

  • 22. Data: 2005-12-29 17:06:41
    Temat: Re: Zapomniałam zamknąć konto - grożą mi sądem
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 29 Dec 2005 09:39:53 +0100, Marcin Nowakowski napisał(a):

    > To, że mogły się przedawnić, nie oznacza, że nie były należne. Konto
    > było? Było. Opłata za prowadzenie była? Była. Więc w czym problem?

    Pomijając nawet fakt, czy autorka wątku faktycznie zrezygnowała z
    otrzymywania wyciągów, proponuję żebyś na spokojnie przeczytał
    news:6e3fbg8m3pk7.1i34ci51j820o$.dlg@40tude.net i zastanowił sie nad
    nim.

    > Nie (weź pod uwagę choćby ilość klientów).

    Czy chcesz nam zasugerować, że jakieś 3/4 Polaków posiada rachunki tylko
    i wyłącznie w BPH?

    --
    Krzysztof

  • 23. Data: 2005-12-29 17:55:42
    Od: "l.b" <p...@p...com>

> [...]
    > Teraz sprawę ciuchutko wyjaśnią. Tymczasem coś się niedobrego dzieje w
    > BPH i może trzeba zrobić jakąś większą aferę, bo należy im się.

    a mnie sie zdaje, ze szykuje sie cos wiekszego...nie wiem co i dlaczego, ale
    z obserwacji mojej wynika, ze banki coraz drapiezniej postepuja z klientami,
    czyzby jakies przepisy UE mialy niebawem wejsc (korzystne dla klienta nie
    banku) i banki "sprzataja" za wczasu by miec lepsze pozycje? Co rusz to
    slysze, windykacja, oplaty za prowadzenie rachunku.... Ja wiem jedno w
    wielkiej Brytani nie ma czegos takiego jak oplata za prowadzenie rachunku!
    Zalzenie konta i utrzymanie go nawet na saldzie 0 jest calkowicie DARMOWE!
    Wiec moze i w Polsce tak bedzie musialo byc? (UE) Stad banki zalatwiaj na
    predce te sprawy czesto naciagajac a wiec i wyludzajac od nieswiadomych
    klientow kase, bo kto bedzie na tyle odwazny, ze zacznie wojowac z bankiem
    za ktorym stoi cala armia prawnikow?

  • 24. Data: 2005-12-29 21:47:17
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-12-29 15:36, osobnik MK stwierdził, iż:

    > BTW, co w ogole oznacza "prowadzenie konta"? Czy to jest dokonywanie
    > operacji na rachunku, czy moze utrzymywanie informacji o otwarkum rachunku w
    > systemie komputerowym i robie backup'ow?

    Rachunek był otwarty.

    > Mowia, ze punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia ;).

    Tu się całkowicie zgadzam.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 25. Data: 2005-12-29 21:48:24
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-12-29 18:06, osobnik Chris stwierdził, iż:
    > Pomijając nawet fakt, czy autorka wątku faktycznie zrezygnowała z
    > otrzymywania wyciągów, proponuję żebyś na spokojnie przeczytał
> [...]

    Nie muszę się zastanawiać nad niczym. Zrezygnowała, czy nie, rachunek
    był otwarty i należało go zamknąć. Problemów by nie było.

    > Czy chcesz nam zasugerować, że jakieś 3/4 Polaków posiada rachunki tylko
    > i wyłącznie w BPH?

    Czy chcesz mi zasugerować, że 3/4 Polaków pisze na p.b.b?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 26. Data: 2005-12-29 22:23:19
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 29 Dec 2005 22:48:24 +0100, Marcin Nowakowski
    <m...@U...net.pl> wrote:

    >Czy chcesz mi zasugerować, że 3/4 Polaków pisze na p.b.b?

    Panowie, ciszej nad tą trumną. Już za chwileczkę, już za momencik, i
    znów trzeba będzie zmieniać szyldziki w oddzialikach. Ja tam nie
    zapłaczę.

    PG

  • 27. Data: 2005-12-29 22:53:29
    Temat: Re: Zapomniałam zamknšć konto - grożš mi sšdem
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-12-29 23:23, osobnik Piotr Gralak stwierdził, iż:
    > Panowie, ciszej nad tą trumną. Już za chwileczkę, już za momencik, i
    > znów trzeba będzie zmieniać szyldziki w oddzialikach. Ja tam nie
    > zapłaczę.

    A może i nie będzie trzeba ;) Co do płakania, jeśli pozostanie oferta
    tylko Pekao, to ja będę płakał :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 28. Data: 2005-12-29 23:03:39
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> wrote in message

    > Panowie, ciszej nad tą trumną. Już za chwileczkę, już za momencik, i
    > znów trzeba będzie zmieniać szyldziki w oddzialikach. Ja tam nie
    > zapłaczę.

    Ale jeszcze wzor nie wybrany ;). Moze konkurs... kto pierwszy uslyszy, ze
    nowe logo powinno skarbonke, a nad nia pieniazek ;). Pewnie pierwsze poda RM
    ;).

    MK

  • 29. Data: 2005-12-29 23:08:45
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-12-30 00:03, osobnik MK stwierdził, iż:

    Oby prezesem nie został OD ;-)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 30. Data: 2005-12-29 23:16:16
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 29 Dec 2005 22:48:24 +0100, Marcin Nowakowski napisał(a):

    > Czy chcesz mi zasugerować, że 3/4 Polaków pisze na p.b.b?

    Nie mam pojęcia, skąd wyciągnąłeś taki wniosek.
    Sugeruję, że na tej grupie co najmniej 3/4 postów piętnujących wątpliwe
    moralnie postępowanie banków, dotyczy właśnie tego jednego banku: BPH.

    --
    Krzysztof