  • 1. Data: 2004-01-07 14:21:40
    Temat: rozliczanie visy
    Od: "a4" <a...@o...pl>

    Jak bedzie rozliczona platnosc 45 EUR jesli zaplace kartą visa
    poza granicami polski - z tego co wiem to bedzie liczona z
    EUR -> USD -> PL - tak? ile mniejwiecej to wyniesie w
    złotowkach? z gory dzieki za pomoc

    pozdr

  • 2. Data: 2004-01-07 14:27:13
    Temat: Re: rozliczanie visy
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Jak bedzie rozliczona platnosc 45 EUR jesli zaplace kartą visa
    > poza granicami polski - z tego co wiem to bedzie liczona z
    > EUR -> USD -> PL - tak? ile mniejwiecej to wyniesie w
    > złotowkach? z gory dzieki za pomoc

    To zależy jaka to karta - jakiego banku. Są Visy rozliczane w USD, są
    rozliczane w EUR. Do tego dochodzą prowizje banku. Podaj co to za karta.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-01-07 14:28:39
    Temat: Odp: rozliczanie visy
    Od: "a4" <a...@o...pl>

    > To zależy jaka to karta - jakiego banku. Są Visy rozliczane w USD, są
    > rozliczane w EUR. Do tego dochodzą prowizje banku. Podaj co to za karta.

    jest to ekarta z mbanku - ta wirtualna visa :)

  • 4. Data: 2004-01-07 14:30:59
    Od: "a4" <a...@o...pl>

    > To zalezy Visa ktorego banku. W przypadku np mBanu Multibanku czy VW Banku
    > direct nie bedzie tego przewalutowania - tylko od razu Euro -> PLN.
    > W przypadku standardowego Euro - dolar - zlotowki - trzeba doliczyc od 1
    do
    > 3% mniej wiecej - chociaz roznie to bywa :)

    ok, dzieki a czy sa jakies problemy ze stalym obciazaniem ekarty mbanku poza
    granicami polski - to znaczy zeby miesiac w miesiac mogli mi sciagac z
    konta....?

  • 5. Data: 2004-01-07 14:31:22
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

  • 6. Data: 2004-01-07 17:45:45
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    Użytkownik "a4" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    poza
    > granicami polski - to znaczy zeby miesiac w miesiac mogli mi sciagac z

    ekarta o ktorej piszesz jest rozliczana przez USD (chyba, ze cos sie
    zmienilo ostatnio?). Oczywiscie, ze moze byc rozliaczana cyklicznie, musisz
    tylko pamietac, zeby w dniu obciazenia na rachunku karty byla odpowiednia
    kwota.

    --
    Pozdrawiam, Michal Witkowski
    Usun NOSPAM z adresu

  • 7. Data: 2004-01-08 08:55:20
    Od: "Arczi777" <a...@o...pl>

    ja mam Vise electron INTELIGO
    i jade do niemiec, warto tam płaćić kartą??
    bo siętroche pogubiłem jak jest z tym przeliczaniem płatności kartą, jeśli
    ktośbyłby miły podaćlink gdzie będzie to Łopatologicznie wytłumaczone albo
    wytłumaczyćmi to

    Miłego dnia
    Arczi

  • 8. Data: 2004-01-17 00:50:51
    Od: "Leon" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Arczi777" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ktośbyłby miły podaćlink gdzie będzie to Łopatologicznie wytłumaczone albo

    Przejezdzajac przez Niemcy samochodem nie moglem zaplacic Visa Electron na
    dwoch stacjach benzynowych (pierwsza BP, dugiej sorki nie pamietam nazwy).
    We Francji podobnie nie wszedzie honorowana. Zdecydowanie lepiej korzystac z
    Visy lub Mastercarda.
    P.S. Przejezdzalem autostradami wiec nie wiem jak jest w miastach w
    Niemczech, ale mysle ze lepiej zabrac kredytowke na wyjazd za granice.

    Pozdr,
    Leon