  • 31. Data: 2009-02-26 19:26:02
    Temat: Re: rozruchy
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Rudy i jego banda powinni sie odpierdolic od mojej kasy, a jesli chca juz
    zgrywac dobrodziejow, to niech placa ze swoich kieszeni za czyjes dlugi.

    D.

  • 32. Data: 2009-02-26 19:38:45
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    Rudy i jego banda powinni sie odpierdolic od mojej kasy, a jesli chca juz
    zgrywac dobrodziejow, to niech placa ze swoich kieszeni za czyjes dlugi.

    Jak liberałowie z UPR będą mieli ponad 50% w przyszłym parlamencie to
    wprowadzą w Polsce XIX-wieczny kapitalizm. Na razie poparcie dla tej kanapowej
    partii nie przekracza 1%.
    Rząd PO-PSL robi co może, żeby nie zadłużać jeszcze bardziej przyszłych
    pokoleń jak to proponują "eksperci" z PIS poprzez drukowanie pieniędzy bez
    pokrycia.

  • 33. Data: 2009-02-26 19:46:16
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Klasyczny PeOwiec z Ciebie. Jak ktos mowi, ze PO cos robi nie tak, to
    koronnym argumentem jest: "a PIS..........". Podobnie jesli zapytac wyborce
    PO, dlaczego wybral Rudego i jego bande, 99.9% odpowiedzi brzmi: "Wazne, ze
    odsuneli PIS od wladzy." i na tym koncza sie argumenty pryszczatych. Zeby
    bylo jasne: olewam politykow z lewa i z prawa i robie swoje.

    D.

  • 34. Data: 2009-02-26 19:53:11
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Troche dla rownowagi, aby zylka Ci nie pekla od podwyzszonego cisnienia.
    Smiesza mnie na maxa te wszystkie debilne spoty reklamowe PISu w TV. Wszyscy
    w nich gadaja co trzeba zrobic, co musza zrobic, co chca. Szkoda tylko, ze
    nie mowia JAK to zrobic i skad wziac na to wszystko kase. Plebs i tak kupi
    te spoty. Jarek doskonale wie kiedy je nadawac i Jaro zdaje sobie sprawe, ze
    dobry wyborca, to wyborca wkurwiony na PO i kryzys.

    D.

  • 35. Data: 2009-02-26 20:18:32
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > Rudy i jego banda powinni sie odpie od mojej kasy, a jesli chca juz
    > zgrywac dobrodziejow, to niech placa ze swoich kieszeni za czyjes dlugi.
    >
    > D.

    Dieter, nie bądź taki chytry... żyjesz w tym kraju i łaski nie zrobisz jak z
    twojej kasy zostanie sfinansowana pomoc dla mniej zaradnych... powinieneś byc z
    tego zadowolony...

  • 36. Data: 2009-02-26 20:24:32
    Od: Hubert <n...@...pl>

    viper wrote:

    > Dieter, nie bądź taki chytry... żyjesz w tym kraju i łaski nie zrobisz jak z
    > twojej kasy zostanie sfinansowana pomoc dla mniej zaradnych... powinieneś byc z
    > tego zadowolony...

    "Mniej zaradnych"? Są chyba lepsze określenia na nie mających niemal
    żadnych oszczędności i kupujących mieszkanie za połowę swoich przyszłych
    potencjalnych dochodów...

    Hubert

  • 37. Data: 2009-02-26 20:24:39
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > No coz, stateczne Szkopki straca na tym intersie gdy my tanczac i
    > hulajac wyjdziemy z recesji obronna reka.
    >
    > fatso

    fatso, nie łudź się... osłabienie funta nie bierze się z niczego... gospodarka
    brytyjska jest w tragicznym stanie i pierwsza pójdzie na rzeź...

  • 38. Data: 2009-02-26 20:36:56
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Jak mnie na cos nie stac, to tego nie kupuje. Pewnie, ze fajnie by bylo
    mieszkac w Monaco i kiwać się Bentleyami pod kolor krawata.

    D.

  • 39. Data: 2009-02-26 21:47:47
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "MariuszM" <m...@T...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:go66oa$hjb$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Może to i prawda.
    > Choć powiem szczerze, że Zyta była dużo sympatyczniejsza niż ten angielski
    > "ponoć" dżentelmen.

    Jeśli popierasz Balcerka, uzasadnienie wyroku i jeszcze jeden czynnik, to
    pełna racja.
    :)))

  • 40. Data: 2009-02-26 22:14:45
    Od: cgl <k...@p...onet.pl>

    Dieter pisze:
    > Jak mnie na cos nie stac, to tego nie kupuje. Pewnie, ze fajnie by bylo
    > mieszkac w Monaco i kiwać się Bentleyami pod kolor krawata.
    >
    > D.

    A myslalem ze astrologia finansowa to umozliwia ;-)
    A niech mnie, przestaje sie tym interesowac skoro nawet Dieter (oblatany
    przeciez w te klocki chyba) dzieki temu nie zarobil na Bentleya :)