  • 21. Data: 2009-09-03 21:15:33
    Temat: Re: rozwód z mbankiem-jak to zrobić szybko?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik franuś k...@N...gazeta.pl ...

    > Jestem w mb od samego początku. Mam kartę do e-konta i kredytówkę VC.
    > Mamy z żoną wspólne konto.
    > Jak to wszystko pozamykać i rozstać się, by nie było żadnych problemów?
    >
    > Proszę o fachową poradę.

    pismo z rezygnacja - do notariusza - potwierdzenie podpisu (chyba 15zł) i
    wysylka za potiwerdzenie.
    Cokolwiek beda potem wymyslac - moga ci skoczyc.

  • 22. Data: 2009-09-03 21:15:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@a...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Przed wysłaniem trzeba zadzwonić na party line.

    i koniecznie wysyłajac dwa razy splunac za siebie...
    Nie badz nawiny - to ze bank gdzies sobie tak powiedział, napisał, czy
    zasugerował nie ma zadnej mocy. Ale nic dziwnego ze tego sobie zycza - jest
    wtedy szansa ewentualnego odchecenia.

    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton

  • 23. Data: 2009-09-04 06:17:05
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Sep 3, 3:40 pm, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Na www masz odpowiednie papiery. Wypełnić i wysłać do mBanku. Nie wiem
    > jak sprawa wygląda jakby chcieć to załatwić przez mkiosk.

    W placówce (Łódź, Narutowicza) działa, sprawdzone.
    Co prawda pani mnie obsługująca stawiała opór przed potwierdzeniem
    mojego oświadczenia woli i nalegała na wypełnienie ich druku, ale w
    końcu mam potwierdzone oba.
    W skrócie: musisz napisać oświadczenie woli wypowiedzenia umów, czyli
    pismo, w którym będzie jasno napisane kto i komu i jakie umowy
    wypowiada. Musi to być podpisane.
    I tyle...

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 24. Data: 2009-09-04 06:24:53
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 3 Sep 2009 13:34:50 -0700 (PDT), Tomek z Wawy napisał(a):

    > franuś, jak wiesz lepiej to po co pytasz?

    franus nie zrozumial po prostu co to partyline wydaje mi sie

    --
    marcin

  • 25. Data: 2009-09-04 08:06:17
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 03 Sep 2009 19:41:56 +0200, Peet napisał(a):

    > Tutaj masz dowód, pozycja 3 od dołu.
    > http://www.mbank.pl/przewodnik/funkcjonalnosci/4.htm

    To nie oznacza, że _trzeba_ zadzwonić by wypowiedzieć rachunek. To oznacza,
    że _można_ zamknąć rachunek przez mlinię (z zastrzeżeniem, że trzeba to
    pisemnie potwierdzić).

    --
    Kojer

  • 26. Data: 2009-09-04 08:43:30
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 04 Sep 2009 10:06:17 +0200, Robert Kois napisał(a):

    > To nie oznacza, że _trzeba_ zadzwonić by wypowiedzieć rachunek. To
    > oznacza, że _można_ zamknąć rachunek przez mlinię (z zastrzeżeniem, że
    > trzeba to pisemnie potwierdzić).

    Z autopsji. Dla kk robimy zastrzeż przez www i wysyłam wniosek o
    wypowiedzenie umowy - u mnie zadziałało poprawnie.

    Xenocide

  • 27. Data: 2009-09-04 10:04:48
    Od: Marx <M...@n...com>

    A w zasadzie to po co zamykac? Karty mozna zastrzec i od tego momentu
    chyba juz nic sie nie placi... A zawsze przy ewentualnej reaktywacji nie
    trzeba papierologii robic od nowa.
    Marx

  • 28. Data: 2009-09-04 13:34:21
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Sep 4, 12:04 pm, Marx <M...@n...com> wrote:
    > A w zasadzie to po co zamykac? Karty mozna zastrzec i od tego momentu
    > chyba juz nic sie nie placi... A zawsze przy ewentualnej reaktywacji nie
    > trzeba papierologii robic od nowa.

    żeby nie dowiedzieć się za jakiś czas, że właśnie się za coś płaci
    (np. za przesłanie nowych kart kodów w miejsce zastrzeżonych "bo
    tak").

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 29. Data: 2009-09-04 19:01:32
    Od: " franuś" <k...@g...pl>

    SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ze tez poczta nie wpadla na to, zeby zwrotki tez wysylac poleconym
    > (opcjonalnie oczywiscie)
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    Prawie już wiem jak to zrobić. Dziękuję za pomoc.

    Byłem dzisiaj w euro banku, jedynym branym pod uwagę. Trochę się zawiodłem.
    Wszystko mi pasuje oprócz tego, że kartę kredytową dają na podstawie zarobków
    (jestem rencistą). W mbanku dostałem ją na podstawie historii wpływów i limit
    mnie z żoną satysfakcjonował. I powstał tu problem, bo mi to nie odpowiada.
    Pomyślałem, że alternatywą może być pozamykanie wszystkich kont w mbanku,
    blokada kart do tych kont i nie wznawianie ich. Pozostawił bym vise clasic
    mbanku ze względu na odpowiadający limit. Otworzył bym konto w EB, by
    korzystać dalej z dobrodziejstw bankowości internetowej.
    Czy tak można? Może ktoś już tak zrobił ?
    Proszę o pomoc, mam jeszcze trochę czasu.
    Pozdrawiam. franuś

  • 30. Data: 2009-09-04 20:12:32
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    W dniu 2009-09-03 18:39, MK pisze:
    > Użytkownik "MarekZ" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > I oczyscic konto do zera ;). Inaczej moze sie skonczyc tak jak w Rajfim ;).

    Możesz rozwinąć myśl? Co (z)robił Raiffeisen?