  • 1. Data: 2010-09-08 23:41:15
    Temat: ruska krowa zakłóciła cyrkulację Bałtyku
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    ekshibicjonistyczne krowiszcze poszło znowu na całość
    liczcie wyporność cielska i podziwiajcie coście wybrali:
    http://www.fakt.pl/Pierwsza-Dama-pluska-sie-w-zimnym
    -Baltyku-FOTO-,galeria-artykulu,81596,1.html

    tymczasem kacap szczynukow pedałuje wokół ruskiej budy w laczkach od
    putina::
    http://www.fakt.pl/Komorowscy-w-rezydencji-w-Juracie
    -Pierwszy-raz-,galeria-artykulu,81492,1.html

  • 2. Data: 2010-09-10 16:25:18
    Temat: Re: ruska krowa zakłóciła cyrkulację Bałtyku
    Od: fatso <f...@n...com>

    maniana wrote:
> [...]
    > putina::
    > http://www.fakt.pl/Komorowscy-w-rezydencji-w-Juracie
    -Pierwszy-raz-,galeria-artykulu,81492,1.html

    a ile ty wazysz chudzielcu?
    Ja waze 150 kg i jestem dumny z tego.
    Helmuth Kohl, wielki kanclerz Niemiec mowil ludziom: glosujcie na mnie
    bo ja lubie dobrze zjesc i to widac.
    Kiedys zaglosowaliscie na wegetarianina Adolfa i zle-scie na tym wyszli.
    Grubasy- gora!

  • 3. Data: 2010-09-10 18:43:11
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 9 Wrz, 01:41, "maniana" <g...@c...es> wrote:
> [...]
    w-zimnym-Baltyku-FOTO-,ga...

    > tymczasem kacap szczynukow pedałuje wokół ruskiej budy w laczkach od

    ale potwór

    ohyda

  • 4. Data: 2010-09-10 18:45:59
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 10 Wrz, 18:25, fatso <f...@n...com> wrote:
> [...]
    > bo ja lubie dobrze zjesc i to widac.
    > Kiedys zaglosowaliscie na wegetarianina Adolfa i zle-scie na tym wyszli.

    fatso czy sracz masz zbudowany na zamówienie?

    normalna konstrukcja chyba nie utrzyma takiej masy sadła?

    jaka jest odpornośc na sciskanie ceramiki ?

    hahaha