  • 1. Data: 2010-09-14 14:18:39
    Temat: rusza Techmez a potem EEX
    Od: k...@p...onet.pl

    portfele oba dojda do 100% (conajmniej) na koniec roku

    kroovka

  • 2. Data: 2010-09-15 12:03:28
    Temat: Re: rusza Techmez a potem EEX
    Od: k...@p...onet.pl

    > portfele  oba dojda do 100% (conajmniej)  na koniec roku
    >
    > kroovka

    zatem mamy pore na EEX

    kroovka

    za chwile zatem pewnie oczekiwania na wyniki w 2010 nowe i moe na nastepne
    lata?

    Prognozy dawno odeszly po licznych zamowieniach od realiow spolki.....

  • 3. Data: 2010-09-16 07:23:14
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2010-09-15 14:03, k...@p...onet.pl pisze:

    > Prognozy dawno odeszly po licznych zamowieniach od realiow spolki.....

    jaki szacujesz zysk netto za 2010? (Prognozy eex znam).

    pzdr
    Zyga

  • 4. Data: 2010-09-16 07:43:55
    Od: k...@p...onet.pl

    =================
    Oceniam zysk netto za caly 2010 rok , po cztereach lacznie kwartalach, na nie
    mniejszy niz plus 3,5 mln zl, a za 2011 nie mniejszy niz plus 7 mln zl (juz na
    podstawowym rynku gieldowym). Zamowienia i linie na 2011 juz czesciowo znamy.

    kroovka

  • 5. Data: 2010-09-16 07:50:40
    Od: k...@p...onet.pl

    Obserwuje pilnie SZAR i widzac zainteresowanie węglem , w tym antracytem, i
    jego importem do kraju , przy zamykaniu naszych nierentownych kopalni
    naszych, to druga ciekawa spolka. Nie wiedziałem wczesniej, że płynność nie
    wzrosnie raptem, ale doszlo do zgody wlascicielskiej i płynnosc nadal jest
    minimalna. Obiecana dywidenda i plan dywidend i rosnace plany specjalizacji i
    dominującą rolę w kilku strefach dobrze świadczy o obecnej polityce SZAR.

    Ta polityka w EEX jest WZORCOWA juz w calym 2010 roku. To dajwe obecne wejscie
    do funduszy i na gielde.

    kroovka

    =================

  • 6. Data: 2010-09-16 08:09:17
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > Ta polityka w EEX jest WZORCOWA juz w calym 2010 roku. To dajwe obecne
    > wejscie

    Nie jestem pewien, że cena jednej akcji nie będzie kosztować 500 zł i dzięki
    naganianiu będziesz (jeszcze bardziej) bogaty.

    Fakt na dzień dzisiejszy jest taki, że zysku nie ma, a C/WK to 3,60.
    Znacznie drożej niż rynek.

    Cena jest windowana czysto spekulacyjnie i tak szybko, jak wzrosła, tak
    szybko może spaść. Przy zerowej płynności stop lossy nie zadziałają i żegnaj
    kapitale...

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 7. Data: 2010-09-16 08:22:45
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > zatem mamy pore na EEX

    To zuzel z hut i elektrowni juz nie jest rakotworczy?

    Leszek

  • 8. Data: 2010-09-16 09:47:40
    Od: k...@p...onet.pl

    > To zuzel z hut i elektrowni juz nie jest rakotworczy?
    >
    > Leszek

    Mikrosfera jest mniej rakotworcza niz margaryna - polecam do ciast i do gum do
    zucia. zalecana przez centrale zdrowia matki polki.

    kroovka

  • 9. Data: 2010-09-16 10:36:17
    Od: k...@p...onet.pl

    > jaki szacujesz zysk netto za 2010? (Prognozy eex znam).
    >
    > pzdr
    > Zyga

    Raport EBI
    typ raportu Raport bieżący
    numer 87/2010
    data dodania 2010-09-16 08:55:58
    spółka EKO EXPORT SPÓŁKA AKCYJNA

    Kolejne zwiększenie zamówienia przez koncern OMYA
    Zarząd Spółki informuje, że w dniu 15.09.2010 kolejne zwiększenie zamówienia
    na dostawy mikrosfery szarej 500 mikronów od koncernu OMYA na wrzesień i IV
    kwartał 2010r. Zamówienie będzie realizowane w aktualnie obowiązujących
    cenach. Wartość zamówienia wynosi 146.880 EUR tj. ca 578 000 PLN.

    ---------

    takich zleceń juz jest ..nascie, a każde to ok 60-100 tys z. netto..czy to źle?

    Ja mam frajde z tego co bedzie sie działo

    kroovka

    O dziwi to tez jakby wegiel i jakby z SZAR i z grupa PSW jest pewnien
    surowcowy związek...na te spolki nadszedl czas.

    kroovka

  • 10. Data: 2010-09-16 10:51:37
    Temat: Re: rusza Techmez a potem EEX..teraz pora na GPF CAUSA
    Od: k...@p...onet.pl

    Grupa Prawno Finasowa Causa to niby tylko 2 grosze i niby marna spolka bo wg
    tej ceny akcje uczestniczace w WZA to tylko 2 mln zl a raczej calosc 3 mln zl
    ale zysk w skali roku sadze ze bedzie ponad 600 tys zl i C/Z bedzie powalakace.

    Ogromne zmiany w spolce i ograniczenie rozdmuchanej, rozcienczajacej i drogiej
    dzialalnosci tworzy jedna z swietnych finansowych Grup.

    Kto chce to wierzy, Kto nie chce moze za duzysz i za szybko takich zyskow, to
    na nia nie glosuje swoimi pieniędzmi.

    kroovka