  • 1. Data: 2009-09-02 09:58:16
    Temat: rzeczoznawcy - krotka lista - UOKiK
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    Witam,
    Czy ktos z grupowiczow zetknal sie z rzeczoznawca, ktory ma klopoty z
    dotrzymaniem terminu przygotowania operatu szacunkowego?
    Bierzemy kredyt w banku, ktory reklamuje pewien uroczy blondynek o wzorcowo
    skandynawskiej urodzie i dostalismy bardzo krotka liste rzeczoznawcow tj. 3.
    Jak sie okazalo jeden z nich jest na urlopie, wiec lista przestala byc
    praktycznie lista.
    Rzeczoznawca okazal sie byc osoba, ktora ma powazny problem z dotrzymaniem
    terminow, a dodatkowo jest niebywale plodny jesli chodzi najrozniejsze o
    wymowki...
    Umowa przedwstepna podpisana, zadatek przelany, a czas nerwowo leci...
    Tak sie zastanawiam jak UOKiK odnioslby sie do praktyki zmuszania klientow
    do korzystania z uslug doslownie kilku rzeczoznawcow kiedy t.zw. lista
    bankowa rzeczoznawcow jest naprawde szeroka.
    Opinia kazdego uprawnionego rzeczoznawcy powinna byc dla banku wiazaca.
    Oczywiscie mozna zrozumiec, ze bank chcialby zeby klient korzystal z uslug
    rzeczoznawcow, do ktorych ma zaufanie, ale niemniej jednak zasada
    konkurencji i prawa konsumenta wydaja sie byc lekko nadszarpniete.
    Poza tym, jesli juz, bank powinien dobierac osoby bardziej solidne,
    terminowe nawet ze wzgledow wizerunkowych. Po co psuc sobie relacje z
    klientem z powodu nieterminowego Kazika (z całym szacunkiem dla wszystkich
    Kazimierzy).

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-09-02 10:08:28
    Temat: Re: rzeczoznawcy - krotka lista - UOKiK
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Pójdź do dowolnego rzeczoznawcy majątkowego z uprawnieniami.
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2009-09-02 22:02:28
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    Użytkownik "Curious" <c...@m...pl> napisał w wiadomości
    > bank powinien dobierac osoby bardziej solidne,
    > terminowe nawet ze wzgledow wizerunkowych. Po co psuc sobie relacje z
    > klientem z powodu nieterminowego Kazika
    a to nie tylkow 'moim' banku (polecony fachowiec nie potrafił w ciągu 3
    rozmów jednoznacznie sprecyzować, co dokładnie trzeba mu dostarczyć (i nie
    korzystał zbyt imponująco z dóbr wymiany informacji elektronicznej)

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Pójdź do dowolnego rzeczoznawcy majątkowego z uprawnieniami.
    racyja

    zrobiłam tak samo bez wahania i jestem zadowolona (w banku z uznaniem
    ocenili dostarczony dokument - to chyba mogę rzeczoznawcę (Trójmiasto)
    spokojnie polecić).

  • 4. Data: 2009-09-03 07:38:32
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    > (i nie korzystał zbyt imponująco z dóbr wymiany informacji
    > elektronicznej)

    O tym, że przyjechał spóźniony na pierwsze spotkanie (oględziny) nawet nie
    wspominam, od razu źle się zapowiadało.
    Największe wrażenie zrobił jak wyciągnął analogową małpkę i w trakcie
    zmieniał kliszę... :)

  • 5. Data: 2009-09-03 10:37:06
    Od: "Grzesiacz" <g...@m...pl>

> [...]
    > wspominam, od razu źle się zapowiadało.
    > Największe wrażenie zrobił jak wyciągnął analogową małpkę i w trakcie

    Nie krytykuj nie znając przyczyn :-)

    Powodów do używania analogu mógł mieć kilka. Może woli analogowe aparaty,
    ale może też mieć wymóg robienia zdjęć na kliszy.
    pzdr
    Grzesiacz

  • 6. Data: 2009-09-03 17:05:15
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

> [...]
    >
    > Powodów do używania analogu mógł mieć kilka. Może woli analogowe aparaty,
    > ale może też mieć wymóg robienia zdjęć na kliszy.

    Nie czepiaj sie nie wiedzac tego co ja wiem. :)
    Powiedzial, ze cyfrowke syn wzial na wakacje. :)

    Ale co jest na rzeczy z analogowymi zdjeciami - chyba przy postepowaniu
    dowodowym sa bardziej wiarygodne.