  • 1. Data: 2004-12-03 02:21:07
    Temat: saldo w bankomacie KB
    Od: "ArtB" <a...@g...pl.invalid>

    Do konta oszczędnościowego w Kredyt Banku można otrzymać kartę
    VISA elektron (ew. Maestro) tylko jako identyfikacyjną w oddziałach
    i do sprawdzania salda w bankomatach. Tymczasem po wybraniu opcji
    sprawdzania salda pojawiają się w menu 3 rodzaje rachunków. Żaden nie
    jest Kontem Oszczędnościowym i salda nie podaje. Na kwitku notka, że
    się nie da: niewłaściwe konto.
    W obsłudze kart się dziwią i twierdzą, że powinno działać. W oddziale
    sprawdzili, że karta OK. Tłumaczą, że powinno, ale chyba przebudowa
    systemu i na razie jest offline. Stąd pytania:
    Do właścicieli kont oszczędnościowych: czy wam to działało?
    Do właścicieli "normalnych" kont w KB: da się sprawdzić bieżące saldo?
    Czy nie ma problemów z wypłatami z bankomatów i płatnościami VE?
    "Offline" to chyba znaczy, że coś nie na bieżąco, a nie, że takiej
    możliwości (opcji w menu) w ogóle nie ma?
    Artur

  • 2. Data: 2004-12-03 19:12:41
    Temat: Re: saldo w bankomacie KB
    Od: "Lag" <s...@p...onet.pl>

    Mi zawsze działało i dziś też sprawdzałem i też działa (mam oba konta). Ja
    sprawdzałem w Warszawie (w kilku bankomatach KB). A ty gdzie probowałeś, w jakim
    mieście i w którym bankomacie?

    Lag

  • 3. Data: 2004-12-04 00:02:51
    Od: "ArtB" <a...@g...pl.invalid>

    Lag napisał(a)

    >Mi zawsze działało i dziś też sprawdzałem i też działa (mam oba konta).

    Tzn. po wybraniu "sprawdzanie salda" wyświetla ci się też "konto
    oszczędnościowe"?

    >Ja
    >sprawdzałem w Warszawie (w kilku bankomatach KB). A ty gdzie probowałeś, >w
    jakim mieście i w którym bankomacie?

    Warszawa, Krakowskie Przedmieście 45 przy filii banku.
    W ubiegłym tygodniu, w tym w środę i czwartek. W tej filii już mnie
    chyba nie lubią :)
    A propos: Gdzie jest najbliższy bankomat KB od w/w? Podobno przy
    skrzyżowaniu Świętokrzyskiej i Krak. Przedmieścia?
    Artur