  • 21. Data: 2011-12-14 17:04:14
    Temat: Re: saloniki INmedio -jestem w szkou dziwne praktyki
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 14.12.2011 17:06, Liwiusz pisze:

    > A od kiedy nie? Kilka miesięcy temu jeszcze widziałem, że był.

    Nie tak dawno zniesli (wlasnie pewnie kilka miesiecy), bo faktycznie
    bylo od 20 zl.

  • 22. Data: 2011-12-14 17:22:31
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 14 Dec 2011 10:38:45 +0000, Józef Gołaś napisał(a):

    > Kupowałem dziś w Inmedio i zszokował mnie przy kasie baner wystawiony
    > jak wół przy którym napisano:

    Ja kiedyś o tym pisałem ale wtedy w Inmedio trzeba było kupić min. 2
    paczki fajek aby zapłacić kartą - teraz jak widać w ogóle sobie
    odpuścili. Cóż robią tak aby nie dokładać za bardzo do biznesu i tyle.

    Xenocide

  • 23. Data: 2011-12-14 17:22:33
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 14 Gru, 17:07, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Jak ktoś by tyle zapłacił, to z pewnością przyjęliby zapłatę kartą - w
    > drodze wyjątku ;)

    Nie chodzi o wyjatek tylko reguly rynkowe :). Jak sie cos nie oplaca
    to sie tego nie sprzedaje, jak sie nie oplaca akceptowac kart to sie
    nie obkleja wszystkich szyb znakami organizacji.

    MK

  • 24. Data: 2011-12-14 17:34:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-14 18:22, MK pisze:

    > Nie chodzi o wyjatek tylko reguly rynkowe :). Jak sie cos nie oplaca
    > to sie tego nie sprzedaje, jak sie nie oplaca akceptowac kart to sie
    > nie obkleja wszystkich szyb znakami organizacji.

    Oprócz biało-czarnego jest jeszcze stan pośredni, nie będący oczywiście
    sprzeczny z "regułami rynkowymi".

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2011-12-14 22:33:00
    Od: " " <n...@g...pl>

    =?ISO-8859-2?Q?J=F3zef_Go=B3a=B6?= <j...@g...pl> napisał(a):

    > Kupowałem dziś w Inmedio i zszokował mnie przy kasie baner wystawiony jak wół
    > przy którym napisano:
    >
    > 1) Płatnośc za bilety komunikacji miejskiej i papierosy tylko gotówką - nie
    > można kartą - dlaczego? Zdenerwowałem się bo chciałem kupić fajki -
    > powiedziałem żę nie będę więc nic kupował u PAństwa i zrezygnowałem z zakupu

    Przy tych towarach z "ceną urzędową" handlarze mają z góry narzuconą
    maksymalną marżę (a raczej upust przy zakupie). Przy truciznie pod nazwą
    papierosy upust ten to ponoć niecałe JEDEN ZŁOTYCH na paczce.
    Miałem podobną rozmowę w tej sieci i u mnie przeszła płatność kartą za
    papierosy i gumę.

    Nie dość, że nam wcisnęli uzależniającą truciznę w legalnym obrocie, to
    jeszcze nie pozwalają na niej zarobić punktom sprzedaży.

  • 26. Data: 2011-12-14 22:52:33
    Od: "Glaukon" <p...@g...pl>

    > dziwi natomiast wybiórcze traktowanie towarów - przyznasz chyba że kupując 2
    > paczki fajek zarobiliby - a tak stracili klienta - po mnie także facet chciał
    > zapłacic za karton fajek kartą - i nie chciała mu przyjąć

    a następny poprosił o walizkę biletów. Gdyby im zależało na transakcjach
    takich jak Twoja, toby ją zrealizowali. Najwyraźniej opłaca im się stracić
    paru klientów.

  • 27. Data: 2011-12-15 08:41:42
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 14.12.2011 23:33, n...@g...pl pisze:
> [...]
    >
    > Nie dość, że nam wcisnęli uzależniającą truciznę w legalnym obrocie, to
    > jeszcze nie pozwalają na niej zarobić punktom sprzedaży.

    Nie pozwalaja zarobic? Wiesz ile fajek sie sprzedaje w takim pojedynczym
    sklepie? Pali 8,5 mln Polakow, mezczyzni srednio paczke dziennie, a
    kobiety niewiele mniej.

  • 28. Data: 2011-12-15 09:13:55
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 14 Dec 2011 06:40:22 -0800 (PST), MK napisał(a):

    > Niech zmieni cene i sprzeda te bilety za 1500, a nie 1000 :).

    Pytanie po co się pcha w sprzedaż towaru który nie przynosi mu zysków.
    --
    marcin

  • 29. Data: 2011-12-16 20:42:07
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "Józef Gołaś" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Spotykamy się oczywiście z minimalną kwotą transakcji w różnych sklepach
    > ale
    > zszokował mnie wybór papierosów i biletów
    >
    > a jest przecież wiele towarów które też są tanie zwłaszcza w takich
    > salnikach,
    > a jeśli kupię dziecku książeczkę za 1,90 to jakoś kartą moge zapłacić -
    > mnie szokuje
    >
    > a skoro mówisz o pretensjach do banków - jakoś np. Społem czy Lidl czy
    > tesco
    > czy leclerc nie mają mininalnego progu kwotowego zapłaty kartą
    >
    > to jest dziwne

    w jednym saloniku konkurencja zniknęła baner i dziwne zasady.
    obok saloniku otwarli sklepik w którym za zapałki mozesz zapłacić kartą i
    inmedio zmieniło zasady.

  • 30. Data: 2011-12-16 20:50:36
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości

    > Pytanie po co się pcha w sprzedaż towaru który nie przynosi mu zysków.

    w fajki i bilety? i gazety?
    bo tego się najwięcej w kioskach sprzedaje. jednnoczesnie sa to najnizej
    marzowane towary, ale ich dostepnosc ma powodowac ze inne towary z wieksza
    marza sie przy okazji sprzedadza.