  • 1. Data: 2009-11-15 14:29:49
    Temat: scenariusz USDPLN
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    może ktoś miałby ochote pogdybać?
    Pomimo wzrostów PLN jest ciągle slaby, a co stanie sie przy korekcie ?

    Z.
    --
    Be green. Join UFO.

  • 2. Data: 2009-11-15 16:10:41
    Temat: Re: scenariusz USDPLN
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Zbyszek wrote:

    > może ktoś miałby ochote pogdybać?
    > Pomimo wzrostów PLN jest ciągle slaby, a co stanie sie przy korekcie ?

    Ja tam prosty człowiek jestem i nie będę przewidywał. Przy 2,77 odwróciłem
    na wzrost, ze stopem 2,44. Jak przebije, to poczekam na korektę i odwrócę
    na spadek.

  • 3. Data: 2009-11-15 16:25:34
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Delfino Delphis wrote:

    > na wzrost, ze stopem 2,44.

    Oczywiście 2,74 :)

  • 4. Data: 2009-11-19 18:34:02
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 15-11-2009 o 17:25:34 Delfino Delphis
    <D...@w...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Oczywiście 2,74 :)

    hmm to chyba wyleciał.
    Tymczasem usd nieco w góre po odbiciu z 2,72.
    W rytmie giełdy zreszta; jednak obecny ruch jest jakiś mało przekonywujący.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 5. Data: 2009-11-20 15:53:58
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Zbyszek wrote:

    > hmm to chyba wyleciał.
    > Tymczasem usd nieco w góre po odbiciu z 2,72.
    > W rytmie giełdy zreszta; jednak obecny ruch jest jakiś mało
    > przekonywujący.

    Taa ale zapomniałem dodać, że stop mam na kontrakcie, a te są trochę wyżej.
    No i stop realizuję po sesji.

  • 6. Data: 2009-11-20 18:27:03
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 20-11-2009 o 16:53:58 Delfino Delphis
    <D...@w...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > No i stop realizuję po sesji.

    twój zysk *albo* strata jak ktos tu pisał :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 7. Data: 2009-11-20 23:56:34
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Zbyszek wrote:

    > twój zysk *albo* strata jak ktos tu pisał :-)

    Wyleczyłem się już ze stawiania sztywnych stopów. Nie raz na mniej płynnych
    instrumentach taki stop odpalał mi się na chwilowym wyskoku rynku, po czym
    okazywało się, że sprzedałem po najgorszej możliwej cenie. Teraz zazwyczaj
    analizuję sytuację po sesji i sprzedaję dnia nastę?nego.