  • 1. Data: 2004-07-09 14:09:34
    Temat: sciema mbanku na stronach prnews.pl?
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow@_SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl>

    Ponizej pierwsze zdanie z artykulu 'Wygodna OFErta mBanku' (zapewnie
    sponsorowany):

    "mBank oferuje jedyny na rynku Otwarty Fundusz Emerytalny z możliwością
    kontrolowania rachunku emerytalnego przez Internet."

    Jedyny? Przeciez prawie kazdy OFE daje taka mozliwosc. Czy czegos tu nie
    rozumiem? Jeszcze jeden tekst w takim stylu i Prnews.pl przestaje byc dla
    mnie wiarygodnym zrodlem informacji.

    GP

  • 2. Data: 2004-07-09 15:03:22
    Temat: Re: sciema mbanku na stronach prnews.pl?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    ATZ Rzeszow <atz_rzeszow@_SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl> wrote:
    > Jedyny? Przeciez prawie kazdy OFE daje taka mozliwosc. Czy czegos tu
    > nie rozumiem? Jeszcze jeden tekst w takim stylu i Prnews.pl
    > przestaje byc dla mnie wiarygodnym zrodlem informacji.

    To nie ja ;)
    http://mbank.netpr.pl/notatka_20558.html

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 3. Data: 2004-07-09 15:38:26
    Od: "krab" <k...@k...pl>

    napisał w wiadomości
    > To nie ja ;)

    jesli na ich stronie napisza, ze sa najlepsi w swiecie - to tewz
    bezkrytycznie umiescicie taki slogan na swojej stronie a jako winnego
    przeklamania informacji - podacie strone chwalacego sie
    (nie wiem czy na koncu powinienem dac ? czy !)
    :-)))

  • 4. Data: 2004-07-09 16:01:23
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    krab <k...@k...pl> wrote:
> [...]
    > przeklamania informacji - podacie strone chwalacego sie
    > (nie wiem czy na koncu powinienem dac ? czy !)

    jesli napisza to w informacji prasowej - to tak :) Nie ingeruje tam
    praktycznie.
    Co do meritum - patrzac na reklamy ktore przyszly z Allegro i PayBack -
    chodzi o dostep i podglad via serwis transakcyjny banku.

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 5. Data: 2004-07-09 16:01:25
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow@_SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl>

    > To nie ja ;)

    Czyli, ze wszystkie teksty umieszczane sa na prnews.pl bezkrytycznie nawet
    jezeli zawieraja lekko mowiac duze przeklamania?

    GP

  • 6. Data: 2004-07-09 16:04:55
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > Czyli, ze wszystkie teksty umieszczane sa na prnews.pl bezkrytycznie
    > nawet jezeli zawieraja lekko mowiac duze przeklamania?

    W wiekszosci informacji sa wieksza lub mniejsze przeklamania. Kazdy jest
    pierwszy, najlepszy itp.
    Ja widzialem wczesniej reklamy tego i informacje, ze jest pierwszy z
    dostepem przez serwis transakcyjny banku. Ze nie jest pierwszy w ogole - to
    wiem.

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/