  • 1. Data: 2004-03-02 20:29:11
    Temat: seb odkupienie
    Od: "Przemek" <n...@s...mail.pl>

    Zlecilem odkupienie jednostek na kwote 100 zl w FI SEB. Nie wydaje mi sie
    zebym pomylil sie i zamowil sobie 99 zl bo pieniedzy byly mi potrzebne do
    wyjecia z bankomatu. Tymczasem przelew przyszedl na 99 zl. Gdzie jest moje 1
    zl ? Transakcja odbywala sie w SFI mBanku.

    Zarowno przelew jak i historia operacji mowi ze zamawialem 99 zl.

  • 2. Data: 2004-03-02 22:11:46
    Temat: Re: seb odkupienie
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > zebym pomylil sie i zamowil sobie 99 zl bo pieniedzy byly mi potrzebne do
    > wyjecia z bankomatu. Tymczasem przelew przyszedl na 99 zl.
    Założę się że w drodze do Ministerstwa Finansów :)

    > Zarowno przelew jak i historia operacji mowi ze zamawialem 99 zl.
    Jesteś pewny?
    A co stoi w szczegółach w pozycji podatek?
    Nie przypadkiem 1zł?

  • 3. Data: 2004-03-03 00:42:01
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Przemek" <n...@s...mail.pl> skribis:

    > Tymczasem przelew przyszedl na 99 zl. Gdzie jest moje 1
    >zl ? Transakcja odbywala sie w SFI mBanku.

    Belka ci zabral?

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    )} Rozne fajne bezplatne e-booki: http://www.arystoteles.pl (na dole po prawej)
    {{ Forum o bogactwie: http://www.arystoteles.pl/bf/

  • 4. Data: 2004-03-03 05:20:20
    Od: "Przemek" <n...@s...mail.pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Założę się że w drodze do Ministerstwa Finansów :)

    Dokladnie.