  • 1. Data: 2007-01-24 19:04:30
    Temat: sens kredytówki
    Od: "krzymek" <k...@t...pl>

    Witam,

    Tak czytam i czytam o tych kartach kredytowych i może bym i zapragnął
    tego...
    ... tylko po co ? Kasy od 1 do 30 starcza, nie przelewa się - na lizaka na
    przyszły miesiąc zostaje.
    Więc po co są karty kredytowe ? Jak ktos nie ma kasy na zakup czegoś to i
    tak nie kupi.
    Czy one sa po to aby wpadać zasieki kredytowe ?
    --
    ---==[ krzymek ]==---
    CLIO'93 1.4RT E7J + LPG

  • 2. Data: 2007-01-24 19:08:02
    Temat: Re: sens kredytówki
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:ep8ajv$fqh$1@inews.gazeta.pl, *krzymek* wrote:

> [...]
    > to i tak nie kupi.
    > Czy one sa po to aby wpadać zasieki kredytowe ?

    Skoro czytasz i czytasz to przeczytaj wczorajszy watek z 11:19 pt "Karta
    kredytowa a debetowka"
    Tam znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania.

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki cukrem..."

  • 3. Data: 2007-01-24 19:08:55
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 24 Jan 2007 20:04:30 +0100, "krzymek" <k...@t...pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >przyszły miesiąc zostaje.
    >Więc po co są karty kredytowe ? Jak ktos nie ma kasy na zakup czegoś to i

    http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/browse
    _thread/thread/b3f2251faa3dbff4/b1d3db60344cf738?lnk
    =st&q=Karta+kredytowa+a+debetowka&rnum=1&hl=pl#

    >Czy one sa po to aby wpadać zasieki kredytowe ?

    Też. :)

  • 4. Data: 2007-01-24 19:13:06
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > i tak nie kupi.
    > Czy one sa po to aby wpadać zasieki kredytowe ?

    chodzi o to aby wydawac (tego sie nie uniknie) i jeszcze cos z tego miec
    ;-))

    1. mozna zainwestowac kase wydawana za pomoca kk, bo nie wydajesz jej od
    razu i moze np. lezec na oprocentowanym koncie
    2. dzieki co-brandom dostajesz nagrody...praktycznie za nic...

    a reszte znajdziesz we wczesniejszych topicach

  • 5. Data: 2007-01-24 19:14:38
    Od: "krzymek" <k...@t...pl>

    > Skoro czytasz i czytasz to przeczytaj wczorajszy watek z 11:19 pt "Karta
    > kredytowa a debetowka"
    > Tam znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania.

    Dzieki, i wszystko wiem, to nie dla mnie :-)
    chyba zebym nie miał skrobaczki na zimę to sobie wezmę :-)
    --
    ---==[ krzymek ]==---

  • 6. Data: 2007-01-24 19:41:14
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:ep8b70$ir5$1@inews.gazeta.pl, *krzymek* wrote:

    > Dzieki, i wszystko wiem, to nie dla mnie :-)
    > chyba zebym nie miał skrobaczki na zimę to sobie wezmę :-)

    To jak masz auto to pojedz na stacje BP - wciskaja tam te ichnie
    partnercluby kazdemu i od reki :) nie bedziesz musial nic wypelniac i
    podpisywac - a tym bardziej placic :)

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki cukrem..."

  • 7. Data: 2007-01-25 09:46:18
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "krzymek" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Więc po co są karty kredytowe ?

    Krótko mówiąc (bo wszystko na ten temat już zostało powiedziane)

    no risk, no fun
    :)

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 8. Data: 2007-01-25 19:58:56
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    RobertS napisał(a) w wiadomości: ...

    >1. mozna zainwestowac kase wydawana za pomoca kk, bo nie wydajesz jej od
    >razu i moze np. lezec na oprocentowanym koncie

    Można ale wysokość ciągłej "inwestycji" to maksimum limit. Zakładając
    skromne dochody i limit ok. 2000 to kokosów nie będzie.
    A bezpiecznie - niech będzie lokata 4%. Netto 0.81*0.04*2000=64.8 zł rocznie.
    Na opłatę za kartę wystarczy, chyba że darmowa (zwykle 1. rok).

    >2. dzieki co-brandom dostajesz nagrody...praktycznie za nic...

    Można, chociaż nie każdemu bonusy pasują. Ja np. nie lubię gadżetów.

    Arek

  • 9. Data: 2007-01-25 20:26:38
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > A bezpiecznie - niech będzie lokata 4%. Netto 0.81*0.04*2000=64.8 zł rocznie.
    > Na opłatę za kartę wystarczy, chyba że darmowa (zwykle 1. rok).

    przy limicie 2000zl to szkoda zachodu, mialem na mysli 4-5x wiekszy,
    wtedy jest to warte zachodu

    > Można, chociaż nie każdemu bonusy pasują. Ja np. nie lubię gadżetów.
    >
    > Arek

    nie chcesz to nie, przymusu nie ma...mam punkty i wymieniam je na
    nagrody, to jakies zelazko,
    radio lub chocby pluszak dla siostrzenicy, zawsze mozna komus bez okazji
    prezent zrobic ;-)

    RS