  • 1. Data: 2003-07-14 18:14:14
    Temat: sesje elixiru BZ WBK i PeKaO SA
    Od: Łukasz Lubojański <k...@w...pl>

    Czy ktoś wie o której są sesje przychodzące i wychodzące bz wbk oraz
    PeKaO SA...

    Wysłali mi dziś przelew z PeKaO SA do BZ WBK i nie wiem kiedy się go
    spodziewać...

    Łukasz Lubojański

  • 2. Data: 2003-07-18 14:43:04
    Temat: Re: sesje elixiru BZ WBK i PeKaO SA
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <beurq7$46u$1@atlantis.news.tpi.pl>, ?ukasz Luboja?ski wrote:
    > Czy kto? wie o której s? sesje przychodz?ce i wychodz?ce bz wbk oraz
    > PeKaO SA...
    >
    > Wys?ali mi dzi? przelew z PeKaO SA do BZ WBK i nie wiem kiedy si? go
    > spodziewaae...

    Duzo Ci nie pomoge, ale:
    http://www.miernik.ctnet.pl/money/accnts-param

    Moja jeszcze niedokonczona tabelka.
    Tam gdzie w naglowkach kolumn jest 9:30 13:30 16:00 to sa godziny
    sesji wychodzacych, a tam gdzie 10:30 14:30 17:00 to przychodzacych.

    Te godziny w naglowkach to:
    dla wychodzacych to godzina o ktorej w KIR jest lamanie sesji
    dla przychodzacych to jw + 60 minut (najwczesniej jak mi sie zdarzylo
    miec zaksiegowany przelew z danej sesji.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl