eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankisezon ogorkowy sie zaczal
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 39

  • 1. Data: 2007-06-08 06:06:23
    Temat: sezon ogorkowy sie zaczal
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    http://banki.onet.pl/1549864,wiadomosci.html

    MK


  • 2. Data: 2007-06-08 06:42:29
    Temat: Re: sezon ogorkowy sie zaczal
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    MK napisał(a):
    > http://banki.onet.pl/1549864,wiadomosci.html


    Proponuję edukację "oddolną" - kiedyś miałem do czynienia z
    wyjątkowo chamską w stosunku do innych klientów kasjerką. W momencie gdy
    pani ta zatwierdziła mi transakcję nie czekając na mój podpis, na slipie
    postawiłem "X", następnie zareklamowałem transakcję i z karty została
    ona uznana.

    Po kilku tygodniach w tym samym sklepie dokonałem transakcji kartą,
    podczas której nie zażądano ode mnie w ogóle podpisu (nie, nie, karta
    nie ma transakcji pinowych). Czy uważacie, że znów - w imię edukacji
    personelu handlu - powinienem składać reklamację?

    L.


  • 3. Data: 2007-06-08 06:56:56
    Temat: Re: sezon ogorkowy sie zaczal
    Od: "Aga" <a...@o...pl>

    > Proponuję edukację "oddolną" - kiedyś miałem do czynienia z wyjątkowo
    > chamską w stosunku do innych klientów kasjerką. W momencie gdy pani ta
    > zatwierdziła mi transakcję nie czekając na mój podpis, na slipie
    > postawiłem "X", następnie zareklamowałem transakcję i z karty została ona
    > uznana.

    fajnie, o ile na rozpatrzenie reklamacji nie czeka sie nieustannie...

    >
    > Po kilku tygodniach w tym samym sklepie dokonałem transakcji kartą,
    > podczas której nie zażądano ode mnie w ogóle podpisu (nie, nie, karta nie
    > ma transakcji pinowych). Czy uważacie, że znów - w imię edukacji personelu
    > handlu - powinienem składać reklamację?

    oczywiscie :-)



  • 4. Data: 2007-06-08 07:03:18
    Temat: Re: sezon ogorkowy sie zaczal
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Aga napisał(a):
    >> Proponuję edukację "oddolną" - kiedyś miałem do czynienia z wyjątkowo
    >>chamską w stosunku do innych klientów kasjerką. W momencie gdy pani ta
    >>zatwierdziła mi transakcję nie czekając na mój podpis, na slipie
    >>postawiłem "X", następnie zareklamowałem transakcję i z karty została ona
    >>uznana.
    >
    >
    > fajnie, o ile na rozpatrzenie reklamacji nie czeka sie nieustannie...

    Co to znaczy "nieustannie"? Ja czekałem chyba ponad miesiąc, ale było
    to bez znaczenia, ponieważ w momencie złożenia reklamacji obowiązek
    spłaty spornej kwoty był zawieszony.

    >> Po kilku tygodniach w tym samym sklepie dokonałem transakcji kartą,
    >>podczas której nie zażądano ode mnie w ogóle podpisu (nie, nie, karta nie
    >>ma transakcji pinowych). Czy uważacie, że znów - w imię edukacji personelu
    >>handlu - powinienem składać reklamację?
    >
    >
    > oczywiscie :-)


    :)

    L.


  • 5. Data: 2007-06-08 07:08:17
    Temat: Re: sezon ogorkowy sie zaczal
    Od: "Aga" <a...@o...pl>

    > Co to znaczy "nieustannie"? Ja czekałem chyba ponad miesiąc, ale było to
    > bez znaczenia, ponieważ w momencie złożenia reklamacji obowiązek spłaty
    > spornej kwoty był zawieszony.

    tez juz czekam ponad miesiac... a mialo byc 14 dni ;)



  • 6. Data: 2007-06-08 07:16:24
    Temat: Re: sezon ogorkowy sie zaczal
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-06-08 09:08, Aga stwierdził, że:
    >> Co to znaczy "nieustannie"? Ja czekałem chyba ponad miesiąc, ale było to
    >> bez znaczenia, ponieważ w momencie złożenia reklamacji obowiązek spłaty
    >> spornej kwoty był zawieszony.
    >
    > tez juz czekam ponad miesiac... a mialo byc 14 dni ;)

    To chyba wynika z regulacji Visy i MC - max 90 (60?) dni na rozpatrzenie
    reklamacji.
    Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, żeby warunkowo kartę uznać i
    prowadzić sobie w tle postępowanie reklamacyjne.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105,
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl
    GCM/O d- s-:- a-- C++ L P- L+ E---- W+ N++ K- PS+ X++ R- tv b D+ h z+


  • 7. Data: 2007-06-08 08:06:03
    Temat: Re: sezon ogorkowy sie zaczal
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> wrote in message
    news:f4aunt$l1g$1@news.onet.pl...

    > Co to znaczy "nieustannie"? Ja czekałem chyba ponad miesiąc, ale było to
    > bez znaczenia, ponieważ w momencie złożenia reklamacji obowiązek spłaty
    > spornej kwoty był zawieszony.
    >

    A co to za sporna kwota? Wziales towar i nie zaplaciles. Mozna to nazwac
    kradzieza, wyludzeniem, ale o spornej kwocie nie powinienes mowic, bo
    zrobiles to z pelna swiadomoscia.

    MK


  • 8. Data: 2007-06-08 08:22:05
    Temat: Re: sezon ogorkowy sie zaczal
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    MK napisał(a):
    > "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> wrote in message
    > news:f4aunt$l1g$1@news.onet.pl...
    >
    >> Co to znaczy "nieustannie"? Ja czekałem chyba ponad miesiąc, ale
    >> było to bez znaczenia, ponieważ w momencie złożenia reklamacji
    >> obowiązek spłaty spornej kwoty był zawieszony.
    >>
    >
    > A co to za sporna kwota? Wziales towar i nie zaplaciles. Mozna to nazwac
    > kradzieza, wyludzeniem, ale o spornej kwocie nie powinienes mowic, bo
    > zrobiles to z pelna swiadomoscia.


    Przy kasie odmówiłem autoryzacji, kasjerka była tego świadoma, mimo
    to wydała mi towar - na jej ryzyko. Mogła przyjąć gotówkę, ale
    zadowoliła się niepodpisanym slipem.

    L.


  • 9. Data: 2007-06-08 09:13:10
    Temat: Re: sezon ogorkowy sie zaczal
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> wrote in message
    news:f4b3bk$3s9$1@news.onet.pl...
    >
    > Przy kasie odmówiłem autoryzacji, kasjerka była tego świadoma, mimo to
    > wydała mi towar - na jej ryzyko. Mogła przyjąć gotówkę, ale zadowoliła się
    > niepodpisanym slipem.
    >

    A co to zmienia? Wziales towar z ktorego korzystasz, nie zaplaciles,
    zlozyles nieprawdziwe oswiadczenie w banku przy skladaniu reklamacji. Nie ma
    to nic wspolnego z 'edukowaniem' sprzedawcow, a jest po prostu fraudem, tyle
    ze dokonanym przez posiadacza karty.

    MK


  • 10. Data: 2007-06-08 09:17:25
    Temat: Re: sezon ogorkowy sie zaczal
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:f4atgt$i3s$1@news.onet.pl...
    > Proponuję edukację "oddolną" - kiedyś miałem do czynienia z wyjątkowo
    > chamską w stosunku do innych klientów kasjerką. W momencie gdy pani ta
    > zatwierdziła mi transakcję nie czekając na mój podpis, na slipie
    > postawiłem "X", następnie zareklamowałem transakcję i z karty została
    > ona uznana.

    czy to nie jest oszustwo i próba wyłudzenia?

    --
    pozdrawiam
    P.

strony : [ 1 ] . 2 ... 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1