  • 1. Data: 2007-08-12 18:02:35
    Temat: sfi zamiany funduszy i podatek?
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    witam,

    jak wyglada sprawa podatku, gdy chce sie w SFI mbanku zrobic zamiane
    jednego funduszu na drugi? placi sie podatek czy nie?

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 2. Data: 2007-08-12 19:12:33
    Temat: Re: sfi zamiany funduszy i podatek?
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sun, 12 Aug 2007 21:16:00 +0200, "Bogdan B." <b...@w...pl>
    wrote:

    >Jezeli konwersja jest miedzy subfunduszami funduszu parasolowego, nie placi
    >sie.
    >W przeciwnym wypadku, placi sie.

    ???
    czyli jesliz robie konwersje miedzy seb, to place podatek taki sam
    jakbym odsprzedal?

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 3. Data: 2007-08-12 19:16:00
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

  • 4. Data: 2007-08-12 19:23:06
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Cyb pisze:

    > ???
    > czyli jesliz robie konwersje miedzy seb, to place podatek taki sam
    > jakbym odsprzedal?
    >
    > pozdarwiam,
    > Cyb

    Niektóre SEBy (1,2,3,4,5) są subfunduszami parasolowymi, konwersja
    między nimi nie pociąga za sobą podatku. Natomiast SEB 6 (Euro lokata)
    jest poza parasolem. W przypadku konwersji z/do tego funduszu płacisz
    podatek.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 5. Data: 2007-08-12 22:14:53
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sun, 12 Aug 2007 21:23:06 +0200, yayco <y...@n...pl>
    wrote:

> [...]
    >między nimi nie pociąga za sobą podatku. Natomiast SEB 6 (Euro lokata)
    >jest poza parasolem. W przypadku konwersji z/do tego funduszu płacisz

    dzieki za info, bo wlasnie zastanawiam sie nad przenosinami na
    f.obligacyjne i popatrzenie, co sie dalej bedzie dzialo z gielda

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 6. Data: 2007-08-13 00:24:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Cyb wrote:

    > dzieki za info, bo wlasnie zastanawiam sie nad przenosinami na
    > f.obligacyjne i popatrzenie, co sie dalej bedzie dzialo z gielda

    Australia zaczęła dziś od wzrostu głównego indeksu o ponad 1%, a w
    piątek USA wyhamowały na małych i umiarkowanych spadkach (DJ i Nasdaq
    odpowiednio) i małym wzroście (S&P500).

    Japonia też nieśmiało się dziś zieleni.

  • 7. Data: 2007-08-13 11:25:58
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 13 Aug 2007 00:14:53 +0200, w
    <b...@4...com>, Cyb
    <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisał(-a):

    > dzieki za info, bo wlasnie zastanawiam sie nad przenosinami na
    > f.obligacyjne i popatrzenie, co sie dalej bedzie dzialo z gielda

    Chyba trochę za późno :)

  • 8. Data: 2007-08-14 20:48:51
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Mon, 13 Aug 2007 13:25:58 +0200, "r...@a...net.pl"
    <r...@a...net.pl> wrote:

    >Mon, 13 Aug 2007 00:14:53 +0200, w
    ><b...@4...com>, Cyb

    >Chyba trochę za późno :)

    ????

    juz od dawna wiem, ze nie da sie wyjsc na samym szczycie..
    wiec wole stracic 10%zysku niz 90% zysku, nieprawdaz?

    a jakbym umial wychodzic z inwestycji na szczycie, tobym na gieldzie
    tlukl ciezka kasiorke a nie harowal jak wol ;-)

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 9. Data: 2007-08-15 11:20:23
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 14 Aug 2007 22:48:51 +0200, w
    <f...@4...com>, Cyb

    > ????
    >
    > juz od dawna wiem, ze nie da sie wyjsc na samym szczycie..
    > wiec wole stracic 10%zysku niz 90% zysku, nieprawdaz?

    To po jakim kursie kupowałeś te jednostki, że na razie z *zysku* straciłeś 10%
    :)).

  • 10. Data: 2007-08-17 18:49:38
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Wed, 15 Aug 2007 13:20:23 +0200, "r...@a...net.pl"
    <r...@a...net.pl> wrote:

    >To po jakim kursie kupowałeś te jednostki, że na razie z *zysku* straciłeś 10%
    >:)).

    przyslowiowo....

    rownie dobrze mozna napisac: lepiej stracic polowe zysku niz caly zysk
    ;-)

    pozdarwiam,
    Cyb