  • 1. Data: 2011-02-02 20:05:46
    Temat: skad brac euro na splate kredytu
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    z tego co widze, jest juz sens zmiany waluty splaty kredytu z pln na
    euro.
    jak na razie ogladalem sobie 3 miejsca:
    1. internetowykantor,.pl
    2. cinkciarz.pl
    3. walutomat.pl

    bezpieczenstwo we wszystkich 3 porownywalne (czytaj: znikome).

    i teraz pytania:
    1. sa jakies inne miejsca, gdzie mozna regularnie co miesiac
    pozyskiwac euro na sensownie tanich warunkach?
    2. bawil sie ktos moze w robienie zesatwien kursow miedzy powyzszymi
    trezea serwisami (lub jeszcze innymi jesli sa0 i moze podzielic sie
    wnioskami, gdzie srednio najtaniej wychodza euro - wiem, moge to
    zrobic sam, ale byc moze ktos juz to robil i moze podzielic sie
    wnioskami

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 2. Data: 2011-02-02 20:20:47
    Temat: Re: skad brac euro na splate kredytu
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W dniu 2011-02-02 21:05, Cyb pisze:
    > z tego co widze, jest juz sens zmiany waluty splaty kredytu z pln na
    > euro.
    > jak na razie ogladalem sobie 3 miejsca:
    > 1. internetowykantor,.pl

    Korzystam, na razie dziala bez problemu.

    > 2. cinkciarz.pl

    Jakas ta nazwa mi sie zle kojarzy.

    > 3. walutomat.pl

    W odroznieniu od pozostalych to tylko posrednik. Klopot w tym, ze trzeba
    czekac az ktos bedzie chcial Ci sprzedac walute. Czasami to trwa.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 3. Data: 2011-02-02 20:51:16
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Cyb wrote:

    > z tego co widze, jest juz sens zmiany waluty splaty kredytu z pln na
    > euro.
    > jak na razie ogladalem sobie 3 miejsca:
    > 1. internetowykantor,.pl

    pol roku juz kupuje w tym interfejsie kantoru walute i nie narzekam.
    w ciagu kilku minut po wewnetrznym przelewie akceptuje kurs wymiany
    i najdalej do godziny mam walute na koncie.

  • 4. Data: 2011-02-02 21:20:36
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 02 Feb 2011 21:20:47 +0100, Marcin napisał(a):

    > Jakas ta nazwa mi sie zle kojarzy.

    Z tego co było na grupie działa raczej i nikt nie narzekał.

    > W odroznieniu od pozostalych to tylko posrednik. Klopot w tym, ze trzeba
    > czekac az ktos bedzie chcial Ci sprzedac walute. Czasami to trwa.

    Zazwyczaj są oferty sprzedaży waluty po ustalonym kursie przez
    sprzedającego/kupującego i wtedy transakcja odbywa się momentalnie.

    Xenocide

  • 5. Data: 2011-02-02 21:47:54
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > jak na razie ogladalem sobie 3 miejsca:
    > 1. internetowykantor,.pl
    > 2. cinkciarz.pl

    który z nich lepszy? jakies róznice? wady/zalety?

  • 6. Data: 2011-02-02 21:48:31
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 2 Feb 2011 21:20:36 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Z tego co było na grupie działa raczej i nikt nie narzekał.

    Inna sprawa, że o tym serwisie wciąż pisze jedna i ta sama osoba :)
    Więc mało to obiektywne.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2011-02-03 08:24:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 02 Feb 2011 22:48:31 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Inna sprawa, że o tym serwisie wciąż pisze jedna i ta sama osoba :)
    > Więc mało to obiektywne.

    Może tak. Akurat cinkciarz.pl jest z mojego miasta i widziałem kilka
    reklam oraz kilka kantorów zlokalizowanych głównie w galeriach dużych
    hipermarketów, więc firma jest i działa, przynajmniej na razie.
    Podsumowując jest to po prostu kantor (sieć kantorów), który rozszerzył
    swoja działalność na całą Polskę poprzez internet - proste w miarę tanie
    i może się okazać dobrym posunięciem, ale to czas pokaże.

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2011-02-03 08:41:51
    Od: luc <b...@g...net>

    On 2 Lut, 22:48, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    >  Inna sprawa, że o tym serwisie wciąż pisze jedna i ta sama osoba :)
    >  Więc mało to obiektywne.

    Przetestowałem zakup 10 CHF - zadziałało, przelali do Multibanku bez
    dodatkowych opłat.
    Rozbudowane testy, jak podpiszę aneks do umowy kredytowej :-)

    pzdrwm
    luc