  • 1. Data: 2004-03-26 07:31:05
    Temat: skad sie biora kawaly o blondynkach :)) (NIE NTG:)
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    zasłyszane:

    Juz wiem skad sie biora kawaly o blondynkach :))

    Stoje sobie w banku w kolejce do okienka a do bankomatu podchodzi blondi z
    kolezanka. Rozpoczyna sie proces wyciagniecia z niego pieniedzy - o dziwo
    wkladanie karty i pin poszly bezproblemowo ;)) i w momencie kiedy bankomat
    cos tam sobie mielil po swojemu uslyszalam tekst:
    - Lubie slyszec ten dzwiek drukujacych sie pieniedzy.

    ;-)

  • 2. Data: 2004-03-26 07:59:14
    Temat: Re: skad sie biora kawaly o blondynkach :)) (NIE NTG:)
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > - Lubie slyszec ten dzwiek drukujacych sie pieniedzy.

    To juz tyle razy bylo ... co ktos uslyszy, to od razu mysli, ze bedzie
    super jak na grupe rzuci ...

  • 3. Data: 2004-03-26 11:22:15
    Od: "hotei" <h...@o...pl>

    dobre dobre ;))))) ja jeszce tego nie slyszalem

    pozdr
    hotei

  • 4. Data: 2004-03-26 16:42:57
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To juz tyle razy bylo ... co ktos uslyszy, to od razu mysli, ze bedzie
    > super jak na grupe rzuci ...

    tzn. kiedy bylo, bo czytam grupe codziennie i nie zauwazylam? eeeech, polski
    malkontent...jak nie pomarudzi, to nie przezyje...

  • 5. Data: 2004-03-27 10:01:01
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > dobre dobre ;))))) ja jeszce tego nie slyszalem

    ja tez nie slyszalem

    JR