  • 31. Data: 2016-07-04 12:07:35
    Temat: Re: skupujeta funta chopy?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:XnsA63B7399BB65budzik61pocztaonetpl@127
    .0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Oczywiście.
    >Ale te głosy beda zagłuszone przez aktualne sondaze i przez pretekst
    >ktory
    >dał sam Farage mamiac (kłamiac) o kasie ktora pójdzie na socjal
    >zamiast do
    >UE.

    Na razie probuja zebrac tyle podpisow pod wnioskiem o ponowne
    referendum, aby przekroczyc 50% spoleczenstwa ..

    >Szybko znaczy pewnie w 2 lata.

    2 lata to minimum, ale chodzi o to, aby szybko zaczac proces.

    >Jakiego manewru?

    No tego slynnego
    https://en.wikipedia.org/wiki/Black_Wednesday

    >I skad wiesz ze nikt nie powtorzył?

    No przynajmniej nie na taka skale jak to zrobil Soros.
    A przeciez to znikome gospodarki w porownaniu z GB.

    J.

  • 32. Data: 2016-07-04 13:25:38
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-04 o 12:01, Budzik pisze:

    > Ponoc na brexicie ludzie grajacy na opcjach dorobili sie majatków,
    > obstawiajac spadek wartosci funta, kiedy było juz wiadomo, ze referendum
    > bedzie na wyjscie.

    Zanim poszedłem spać to wszystkie sondaże i media trąbiły że nie wyjdą
    Rano się budzę i szok - wychodzą.

    Kto wiedział i o której? Jaka instytucja pozwalała na taki zakład o
    takiej porze?
    Przecież to pachnie korupcją i prokuratorem i czym tam jeszcze...

    To już typowanie meczu na euro jest uczciwsze.

  • 33. Data: 2016-07-04 13:53:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    To ma jednak druga strone medalu - aby ktos zyskal na takiej
    spekulacji, ktos musi stracic :-)

    >Zanim poszedłem spać to wszystkie sondaże i media trąbiły że nie
    >wyjdą
    >Rano się budzę i szok - wychodzą.

    Na pare dni wczesniej podawano jednak, ze sondaze wskazuja na spora
    przewage opcji wyjscia.

    >Kto wiedział i o której? Jaka instytucja pozwalała na taki zakład o
    >takiej porze?
    >Przecież to pachnie korupcją i prokuratorem i czym tam jeszcze...

    Forex ? Gieldy pracuja na okraglo.
    Nawet na glupim walutomacie mozna bylo zarobic ... lub stracic.

    Mozna tez normalnie opcje/kontrakt terminowy nabyc/wystawic liczac na
    spadek ... i trafic.

    J.

  • 34. Data: 2016-07-04 18:00:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 577a47b2$0$12558$6...@n...neostrada.pl

    > Zanim poszedłem spać to wszystkie sondaże i media trąbiły że nie wyjdą

    U mnie tak samo.

    > Rano się budzę i szok - wychodzą.

    U mnie odwrotnie -- wiedziałem, że sondaże chybiły, zanim zasnąłem.

    > Kto wiedział

    Ja wiedziałem przez cały dzień, w którym odbywało się
    referendum i z niedowierzaniem patrzyłem na sondaże.

    Tak było też z frankiem -- wiedziałem, że złote referendum
    nie może niczego zmienić i wiedziałem, że albo AMerkel
    zmieni kurs swej polityki, albo Szwajcarzy odetną franka,
    a ten wyskoczy w górę i zacznie dygotać wokoło nowego pułapu.

    o---------------0---------------o

    Chwyć 0 (jest na środku) i pociągnij do dołu a następnie puść.
    Najpierw (wleczone ręką) będzie spadać (wiązanie z euro) następnie
    wystrzeli w górę i zacznie dygotać/oscylować z coraz mniejszą
    amplitudą.

    Nawet przy okazji referendum chciałem pisać, ale uznałem, że już
    nieraz odkryłem Amerykę, dlatego zrezygnowałem. 15 stycznia 2015
    roku nie byłem zaskoczony ani trochę -- od długiego czasu Niemcy
    krytykowali AMerkel i zapowiadali takie coś, jako nieuchronne.

    Ale skokiem dolara po aneksji Krymu byłem zdumiony -- choć chyba bez powodu.

    > i o której? Jaka instytucja pozwalała na taki zakład o takiej porze?

    Wróżka. Nie interesowałem się sondażami bardzo długo, więc uznałem,
    że Brytyjczycy zdecydują o wyjściu. Gdy zobaczyłem sondaże, byłem
    zdumiony, ale uznałem, że sondaże chybiły...

    > Przecież to pachnie korupcją i prokuratorem i czym tam jeszcze...

    Pachnie zdrowym rozsądkiem. Zdrowi na umyśle ludzie mają dość
    brukselskiego (przepraszam) pierdolenia.

    -- banan taki
    -- chleb taki
    -- pietruszka to ryba, ale tylko we środy...

    > To już typowanie meczu na euro jest uczciwsze.

    Wygrywa po prostu lepszy -- bogatszy, cwańszy, lepiej wyćwiczony...

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 35. Data: 2016-07-04 18:04:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Chociaz bardziej pdoobało mi sie to co wczesniej przytoczyłes o
    > przepowiadaniu przyszłosci i o umiejetnosci tłumaczenia dlaczego sie nie
    > sprawdziło.
    > Bardziej zyciowe.

    Cytowałem Churchilla.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 36. Data: 2016-07-04 18:07:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 577a356c$0$12558$6...@n...neostrada.pl

    > 2 lata to minimum, ale chodzi o to, aby szybko zaczac proces.

    IMO UE padnie, zanim miną te 2 lata.
    UE nikomu do szczęścia nie jest potrzebna --- poza urzędnikom z Brukseli. :)

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 37. Data: 2016-07-04 18:09:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 577a1c8b$0$12557$6...@n...neostrada.pl

    > Swoja droga - Soros podobno zagral na zwyzke funta. I stracil.

    On zawsze traci, ;) ale jakoś ma masę forsy.
    Teraz znów straci ;) -- na Kijowskiego, bo zapłaci jego alimenty.

    > A swoja droga - jak to sie stalo, ze przy okazji wejscia do euro Slowacji, Litwy,
    Lotwy, Estonii czy Slowenii nikt nie powtorzyl
    > manewru Sorosa ?

    Bo nie miał tyle forsy, ile miał Soros w wypadku GB. ;)

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 38. Data: 2016-07-04 18:35:57
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 07/05/2016 01:07 AM, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "J.F." 577a356c$0$12558$6...@n...neostrada.pl

    > IMO UE padnie, zanim miną te 2 lata.
    > UE nikomu do szczęścia nie jest potrzebna --- poza urzędnikom z
    > Brukseli. :)

    Popatrzmy na to z innej strony.

    W roku 1990, dochód na obywatela w Polsce i na Ukrainie był mniej więcej
    identyczny - $1569 na Ukrainie i $1698 w Polsce. Kilka lat później
    Polska postanowiła, że jednak będzie zbliżać się gospodarczo i
    politycznie z zachodnią, a nie wschodnią Europą.

    Dzisiaj przeciętny Polak jest prawie 5 razy bogatszy.

    Całość z wykresami do wyklikania tu:

    https://goo.gl/wR6MmZ

    Tomasz Chmielewski
    https://www.japanizer.org

  • 39. Data: 2016-07-04 19:48:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console ...

    > Cytowałem Churchilla.

    Tak wiem, mowie tylko ze tamto wtracenie podobało mi sie bardziej :)

  • 40. Data: 2016-07-04 19:48:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > -- banan taki
    > -- chleb taki
    > -- pietruszka to ryba, ale tylko we środy...

    Gdyby to były prawdziwe problemu UE...