  • 1. Data: 2009-11-04 11:10:13
    Temat: słowo o metodzie
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Próbowałem napisać coś bez cytatu z prasy, ale jedyny aktualny temat tam
    nie opisany, to kłopoty mojej Ciotki. Mogłyby one nikogo nie zainteresować.

    Zastanawiałem się zatem co jest powodem takiego rozdrażnienia "elity
    intelektualnej" tej grupy i wydedukowałem, że chyba nie same cytaty (bo
    daje je równo z Rzepy, GW i innych mediów nie patrzą na ich profile
    polityczne - no może poza Radiem Maryja z którego nigdy nie cytowałem,
    bo go nie słucham, ale nad tym, dla równowagi, muszę popracować).

    Skoro jednak nie same cytaty, to pewnie moje krótkie komentarze. Jak
    reaguje człowiek, któremu Mama powiedziała, że jest najmądrzejszy na
    świecie , a który nie radzi sobie z odpowiedzią na proste argumenty?
    Tak dobrze się domyślacie - rozdrażnieniem.

    Mam dla nich złą informację. Mama wprowadziła ich w błąd, bo powszechnie
    wiadomo, że najmądrzejszą na świecie jest Karolina z forum bankiera,
    więc nie mogą być najmądrzejszymi. Pretensje do Mamy !

  • 2. Data: 2009-11-04 11:14:19
    Temat: Re: słowo o metodzie
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> wrote in message
> [...]
    > wiadomo, że najmądrzejszą na świecie jest Karolina z forum bankiera, więc
    > nie mogą być najmądrzejszymi. Pretensje do Mamy !

    ciekawe co byłoby gdyby wszedl ci do domu jakiś menel i zaczął lać do
    kwiatka ?
    mam nadzieje że przyjmiesz to ze stoickim spokojem... przeciez nigdzie na
    dzwiach nie masz napisane że menelom wtęp wzbroniony i lać do kwiatka nie
    wolno. Nie raz zwracano ci uwage że to nie ta grupa (mimo że normalnie nie
    trzeba tego nikomu tłumaczyć) a ty dalej wylewasz tu swoje polityczne
    komentarze / żale. Daj spokój i zarabiaj, polityke wrzuć na pl.soc.cośtam,

    george

  • 3. Data: 2009-11-04 11:17:13
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Chodzi o to że skutecznie zasmiecasz tę grupe tematami OT robiąc bez przerwy
    polityczne wrzutki, o nic innego.
    Zrobiłes z tej grupy, praktycznie samodzielnie, drugą pl.soc.polityka.
    Rozumiem, tu masz łatwiej, tam bluzgi lecą bez żenady, a tu nawet
    specjaliści od AT wezmą Cie w obronę.
    Dawaj coś, Jurek, bo mam fajny cytat z Palikota.

  • 4. Data: 2009-11-04 11:20:48
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    george pisze:

> [...]
    > normalnie nie trzeba tego nikomu tłumaczyć) a ty dalej wylewasz tu swoje
    > polityczne komentarze / żale. Daj spokój i zarabiaj, polityke wrzuć na

    Nie wiedziałem , że jestem w Twoim domu. Widocznie pomyliłem adres. Mam
    spieprzony GPS :)

  • 5. Data: 2009-11-04 11:23:30
    Od: "george" <g...@v...pl>

    > Nie wiedziałem , że jestem w Twoim domu. Widocznie pomyliłem adres. Mam
    > spieprzony GPS :)

    no widzisz jakim jesteś tumanem ?
    nawet komuś kto wcale nie życzy ci źle potrafisz odpowiedziec w sposób,
    który kwalifikuje cie do KF.
    Mam do ciebie szacunek, bo na polu technicznym da sie z Tobą pogadać, ale
    poza tym tragedia.

    george

  • 6. Data: 2009-11-04 11:24:08
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <...@n...ma> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zrobiłes z tej grupy, praktycznie samodzielnie, drugą pl.soc.polityka.
    > Rozumiem, tu masz łatwiej, tam bluzgi lecą bez żenady, a tu nawet

    A ty starasz się te OT rozwijać?
    Stajesz się powoli zaprzeczeniem oszołoma czyli ... innym oszołomem?

    --
    marfi

  • 7. Data: 2009-11-04 11:24:24
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:
> [...]
    > specjaliści od AT wezmą Cie w obronę.
    > Dawaj coś, Jurek, bo mam fajny cytat z Palikota.

    To nie moja wina, że te tematy budzą większe emocje niż te dotyczące
    Giełdy. Niestety za każdym razem, gdy proponowałem coś w wąskim temacie
    (np. w sobotę o formacjach, o które pytał Miecio), to nie cieszyło się
    zainteresowaniem. Znasz zasadę - nie kop się z koniem ?

    Taki "trynd" :)))

  • 8. Data: 2009-11-04 11:25:20
    Od: "george" <g...@v...pl>

> [...]
    > (np. w sobotę o formacjach, o które pytał Miecio), to nie cieszyło się
    > zainteresowaniem. Znasz zasadę - nie kop się z koniem ?

    czyli zależy Ci na "zainteresowaniu", ale niekoniecznie na temacie ?
    Byle tylko odpowiadali ? Czyli nie ma szans...

    george

  • 9. Data: 2009-11-04 11:26:11
    Od: " azszxz" <a...@W...gazeta.pl>

    Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > wiadomo, że najmądrzejszą na świecie jest Karolina z forum bankiera,
    > więc nie mogą być najmądrzejszymi. Pretensje do Mamy !

    Mylisz sie.
    Powodem rozdraznienia jest to, ze zamieszczasz cytaty ktore nie sa
    zwiazane z tematem tej grupy.
    A twoje komentarze..., pomine milczeniem bo nad bzdetami nie ma co
    sie pochylac.
    Gdybys nie byl juz takim starym baranem to bym radzil zapytac mamy
    o czym swiadczy gledzenie nie na temat ale to juz tobie i tak
    nie pomoze a na jakiegos dobrego psychiatre pewnie cie nie stac.
    No coz, pozostaje mi jedynie wspolczuc.

  • 10. Data: 2009-11-04 11:29:05
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "george"
    > czyli zależy Ci na "zainteresowaniu", ale niekoniecznie na temacie ?
    > Byle tylko odpowiadali ? Czyli nie ma szans...

    Ok ja go dałem do KF czego żałuje ale trudno.
    Ucieszą się żądni prasówek.