  • 1. Data: 2002-06-30 16:42:07
    Temat: specjalista od ochrony tajnych dok.
    Od: "dariuszg" <D...@d...lodz.pl>

    Jesli ktos szuka takiego fachowca to prosze o kontakt

    pozdrawiam
    d...@d...lodz.pl

  • 2. Data: 2002-06-30 16:49:09
    Temat: Re: specjalista od ochrony tajnych dok.
    Od: "hosi" <hosi@_usun_to_o2.pl>

    *PLONK*

  • 3. Data: 2002-06-30 17:54:37
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    "dariuszg" <D...@d...lodz.pl> wrote in message
    > Jesli ktos szuka takiego fachowca to prosze o kontakt
    >
    > pozdrawiam
    > d...@d...lodz.pl

    Ukradł Ci coś ?

    Vizvary

  • 4. Data: 2002-06-30 17:57:27
    Od: "dariuszg" <D...@d...lodz.pl>

    nie ja mam taki certyfikat i szukam pracy

  • 5. Data: 2002-06-30 18:30:56
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    > nie ja mam taki certyfikat i szukam pracy

    Sorki.To co innego. Kiedys kazdego z nas to zapewnie czeka (szukanie pracy,
    nie ochrona tajnych dok.)

    Vizvary

  • 6. Data: 2002-06-30 21:53:03
    Od: test <t...@t...test>

    dariuszg stworzył(a):

    > nie ja mam taki certyfikat i szukam pracy
    [poprzedni post]

    1. Odpisuj pod postem; wycinaj fragmenty na które nie odpowiadasz.
    2. Pisz na odpowiednią grupę -> pl.praca.szukana

    --
    slip slide melting