  • 11. Data: 2003-01-18 17:04:09
    Temat: Re: spedycja dokumenty
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0c0u9$4jr$1@news.onet.pl, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl>:
    >> Może znasz jakieś ciekawe strony hmm ?
    >
    > *plonk*

    Wiesz, Amra, jakoś czułem, że zareagujesz, ale zupełnie nie spodziewałem
    się, że akurat tak ;P

    Co, Fortis VC nie dał? ;))

    --
    Robert

  • 12. Data: 2003-01-18 18:04:23
    Od: "Julja" <s...@w...pl>

    ok

  • 13. Data: 2003-01-20 11:19:38
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Robert napisał(a):

    > Co, Fortis VC nie dał? ;))
    po co mu kolejna vc, dostal juz jedna z multi i ostatnio to chyba tylko
    grupa mu o tamtej karcie przypomina
    za to skutecznie zainteresowal rzecznika fortisa do czytania pbb
    i chwala mu za to
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 14. Data: 2003-01-20 11:49:28
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    tylko
    > grupa mu o tamtej karcie przypomina
    > za to skutecznie zainteresowal rzecznika fortisa do czytania pbb

    No tak, ale chargowa to by sie przydala :)) Hi hi hi - wiem wybrzydzam
    ;)

  • 15. Data: 2003-01-20 12:54:10
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał(a):

    > No tak, ale chargowa to by sie przydala :)) Hi hi hi - wiem wybrzydzam
    > ;)
    a co? debecik multi wstrzymalo? ;)

  • 16. Data: 2003-01-20 13:11:05
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > a co? debecik multi wstrzymalo? ;)

    No nie. Tyle, ze z debeciku ida procenty od razu.
    Na KK jeszcze nie mam szans, a VC Fortisowa jest 0% prowizji ;)

  • 17. Data: 2003-01-20 13:37:20
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    > No nie. Tyle, ze z debeciku ida procenty od razu.
    > Na KK jeszcze nie mam szans, a VC Fortisowa jest 0% prowizji ;)
    imho predzej bedziesz mial kk niz vc fortisa