  • 11. Data: 2003-07-06 23:10:31
    Temat: Re: spłacanie KK przez KK?
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    news:wv1Oa.148591$kC4.2332253@news.chello.at...
    > 0 801 32 CITI To chyba powinno rozwiaz wszelkie watpliwosci :).

    Mimo wszystko bardziej ufam grupie :))

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 12. Data: 2003-07-07 07:04:09
    Od: w...@w...pl (Wojtek Frabinski)

    > Gotowkowa. Jako bezgotowkowe sa traktowane platnosci za
    > czynsz, energie elektryczna, gaz, wode itp.
    >
    > Maciej

    Można wogole zlecic przelew z KK Citi dla dowolnego odbiorcy i obciazyc
    rachunek jako operacja gotowkowa ?
    Wydaje mi się raczej, ze jak się powie ze chce się splacic inna KK to
    operator CitiPhone odmowi relaliacji przelewu i odesle do bankomatu.
    Co oczywiście nie znaczy, ze zrobic tego się nie da :D.

    Wojtek Frabinski

  • 13. Data: 2003-07-08 21:41:59
    Od: "Mentos" <m...@s...o2.pl>

    Użytkownik "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości >

    http://www.faq4pbb.prv.pl/
    > Pytanie 55

    Mozna inaczej. Poprzez PayU zapłacic na jakies konto w payU karta wplacic ta
    kase na swoje konto w banki i w ten sposób splacic karte
    Placisz tylko prowizje dla payu za odbior platnosci, ale tranzakacja jest
    bezgotówkowa i zachowujesz GP

    Pozdrawiam:
    MENTOS
    m...@o...pl
    ICQ: 72467386 GG# 1335

  • 14. Data: 2003-07-08 21:42:23
    Od: "Mentos" <m...@s...o2.pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości

    > Witek napisał, że bez - no to jak w końcu jest? ;]

    Gotówkowa

    Pozdrawiam:
    MENTOS
    m...@o...pl
    ICQ: 72467386 GG# 1335

  • 15. Data: 2003-07-09 18:02:42
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał:
    > Witek napisał, że bez - no to jak w końcu jest? ;]

    Kiedyś na www/ulotkach było to dokładnie opisane w jakich wypadkach traktują to
    jako gotówkowe, a kiedy bezgotowkowe (czynsz, opłaty mieszkaniowe, telefon,
    prąd, internet).

  • 16. Data: 2003-07-09 18:06:01
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@w...pl> napisał:
    > Co oczywiście nie znaczy, ze zrobic tego się nie da :D.

    ;-))

  • 17. Data: 2003-07-09 18:42:11
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <o...@t...pl> wrote in message
    > Istnieje możliwość bezgotówkowego, bezprowizyjnego spłacenia zadłużenia
    karty
    > kredytowej za pomocą drugiej KK? Czy ktoś wydłuża sobie w ten sposób GP?

    Jedna jest, ale to tylko promocja ;) Czy warto nie wiem...
    Szczegoly ponizej

    Maciej

    BPH(BPHPBK): Przelewy z rachunku karty kredytowej w BPH PBK
    09.07.2003 15:10

    Bank Przemysłowo-Handlowy PBK wprowadza od 10 lipca br - możliwość
    realizacji przelewów z rachunku karty kredytowej.

    Dzięki tej usłudze posiadacze kart kredytowych wydanych przez BPH PBK będą
    mogli przy ich pomocy wykonywać przelewy w:

    - terminalach transakcyjnych BPH PBK

    - Serwisie Kart Kredytowych w Centrum Bankowości Bezpośredniej (CBB)

    - Bankowości Telefonicznej CBB

    - placówkach Banku w całym kraju.

    Warto podkreślić, że przelewu można dokonać na dowolny rachunek, zarówno w
    BPH PBK, jak i poza Bankiem. Przelewy takie traktowane są jak kartowe
    transakcje gotówkowe - od których pobierana jest opłata oraz odsetki,
    liczone od dnia następnego po dokonaniu transakcji do dnia częściowej bądź
    całkowitej spłaty zadłużenia.

    W ramach promocji - od 10 lipca do 31 października br przelewy z rachunku
    karty kredytowej będą traktowane jak transakcje bezgotówkowe - nie będą więc
    od nich pobierane odsetki w przypadku uregulowania całości zadłużenia do
    dnia spłaty określonego na wyciągu.

    (INTERIA.PL)
    http://biznes.interia.pl/main/info.html?nid=405311

  • 18. Data: 2003-07-09 19:41:00
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

> [...]
    więc
    > od nich pobierane odsetki w przypadku uregulowania całości zadłużenia do

    ciekawa promocja - ale w sumie i tak na tym nie straca, bo i tak pewnie
    pobiora oplate jak za wyplate gotowki - wiec od 1000 zl wyjdzie 40 zl oplaty
    (4% nie mniej niz 5 zl)

  • 19. Data: 2003-07-10 05:31:13
    Od: "dx" <d...@o...pl>

    > ciekawa promocja - ale w sumie i tak na tym nie straca, bo i tak pewnie
    > pobiora oplate jak za wyplate gotowki - wiec od 1000 zl wyjdzie 40 zl
    oplaty
    > (4% nie mniej niz 5 zl)

    Pod kazdym wzgledem rozliczaja to jako operacje gotowkowa, a wiec spore
    odsetki od dnia nastepnego, ciekawe ilu da sie nabrac na to....
    pozdr.,
    dx