  • 31. Data: 2009-04-04 11:26:12
    Temat: Re: splata KK w mBanku
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    MarekZ wrote:

    > Nie tak samo. W mBanku NIE ISTNIEJE w standardowej sytuacji rachunek
    > techniczny spięty z kartą.

    Pisałem kilka postów wyżej - nazwij sobie eKonto rachunkiem technicznym.
    Wtedy działa to dokładnie tak samo jak opisany powyżej rachunek
    techniczny w Multi. (Nie żebym twierdził, że to jest dobrze...)

    --
    MiCHA

  • 32. Data: 2009-04-04 11:34:57
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:gr7g4k$ve$1@inews.gazeta.pl...

    > Pisałem kilka postów wyżej - nazwij sobie eKonto rachunkiem technicznym.
    > Wtedy działa to dokładnie tak samo jak opisany powyżej rachunek
    > techniczny w Multi. (Nie żebym twierdził, że to jest dobrze...)

    U mnie ten rachunek jest spięty obecnie z dwiema kartami. Zaniedługo będzie
    spięty z trzema. Więc choćby z tego powodu to nie jest to samo co w Multi,
    abstrahując już nawet od tego, że to ja jestem właścicielem tego rachunku, a
    nie bank i w związku z tym może on podlegać zajęciu i co wtedy? Kwotę wolną
    wykorzystam w 2 miesiące, a co dalej? Nie akceptuję takiej sytuacji a
    jednoczesnie nie chcę rezygnować z kart mBanku. Nie wiem jak mi to pójdzie,
    ale jakbym odniósł sukces to na pewno się pochwalę.

  • 33. Data: 2009-04-04 11:49:41
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Heh. Dla mnie to gigantyczna różnica, bo muszę się zalogować do mBanku w
    > dniu spłaty. Automatycznych spłat nie używam. Środków w mBanku nie
    > przechowuję, a jak sporadycznie coś przepływa to nie przez eKonto.
    > Przelewy spłacające KK ustawiam dużo wcześniej i zapominam o nich. W
    > mBanku operacji muszę dokonać w konkretnym dniu. Dla mnie to
    > niedopuszczalne. Chcę żeby było tak jak w normalnych bankach i wcześniej
    > czy później mam wrażenie, że to na mBanku wyegzekwuję.

    A nie prościej przenieść się do dobrego banku ?

  • 34. Data: 2009-04-04 11:53:34
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    zlotowinfo pisze:
    > to zacznij budować tę zdolność np. miesięcznymi wpływami na dane konto
    > mi mbank od ręki dał 2,5kPLN, a jak chcę więcej to przedstawić jakiś
    > papier o zarobkach
    > mbank staje się z dnia na dzień droższy

    Zabawne :) 2,5k PLN to żaden limit. Uważasz, że jaki ruch trzeba
    generować aby uzyskać limit np. 50-100k PLN (mBank Platyna lub Multibank
    Aquarius mają graniczny limit ZTCP 200k PLN) ? A przenieść karty z
    takim limitem często się nie da, bo w banku docelowym nie oferują tak
    dużych limitów.

    > dla mnie 2,5k to za dużo, kartą wydaję max. 500zł/mc większosc to paliwo
    > ...uroki mniejszych miast

    Niektórzy wydają 500 PLN w jeden wieczór w knajpie (na 2 osoby).

    Pomijam już fakt, że większość osób używa KK do zarabiania (np. KK Multi
    Aquarius oprocentowana 9,9% w skali roku to strasznie fajna linia
    kredytowa, dostępna w dowolnym momencie - można bez prowizji wypłacać
    gotówkę z bankomatu co przy dużych limitach może mieć spory sens).

    --
    Mithos

  • 35. Data: 2009-04-04 11:54:05
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Nie wiem jak mi to pójdzie, ale jakbym odniósł sukces to na
    > pewno się pochwalę.

    pochwal się, co prawda nie mam już kk w mBanku, ale warto wiedzieć, że
    się da lub absolutnie się nie da (mieć kk pod specjalny rachunek)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 36. Data: 2009-04-04 11:54:36
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > A nie prościej przenieść się do dobrego banku ?

    Nie. Gdyby było prościej, to bym to zrobił. To jest jeden z moich pobocznych
    rachunków, niemniej jednak ma zalety, z których nie chcę rezygnować. :)

  • 37. Data: 2009-04-04 11:56:05
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
    > Hehe... musze to troche poobserwowac, bo raz chyba sie obciazyl, ale
    > glowy nie dam. Kilka razy na pewno musialem wybierac reczna splate, moze
    > to jest uzaleznione od godzin albo jak chcesz dokonac splaty przed
    > uplywem grace period.

    Automatyczna spłata pobiera się chyba ok 22. Co ważne jeśli masz
    ustawiona automatyczną spłatę np. na 10% i ręcznie spłacisz np. 50%
    limitu wcześniej to bank i tak z automatu pobierze to 10%. Trochę to
    dziwne jak dla mnie i przy dużych limitach może wyssać środki z rachunku
    bieżącego.

    --
    Mithos

  • 38. Data: 2009-04-04 11:59:44
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Robert Wicik pisze:
    > A nie prościej przenieść się do dobrego banku ?

    A do jakiego banku można przenieść KK z limitem np. 100k PLN ?

    Różnego rodzaju private banking odpada z przyczyn niespełniania wymagań.

    --
    Mithos

  • 39. Data: 2009-04-04 12:16:43
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > często się nie da, bo w banku docelowym nie oferują tak dużych limitów.

    > Niektórzy wydają 500 PLN w jeden wieczór w knajpie (na 2 osoby).

    jeżeli jest gdzie użyć karty

> [...]
    > kredytowa, dostępna w dowolnym momencie - można bez prowizji wypłacać
    > gotówkę z bankomatu co przy dużych limitach może mieć spory sens).

    w kk siedzę dopiero ze 2 miechy, nie mam zbyt wielkiego doświadczenia
    sądziłem że to jest dużo że bank ot tak daje 2,5k do ręki

  • 40. Data: 2009-04-04 12:20:29
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ja powoli wycofuję się z mBanku, choć ichniej KK nie uznaję za złe
    > rozwiązanie.

    szczególnie takiej jak moja z promocji gratis na zawsze