  • 11. Data: 2009-08-23 08:27:21
    Temat: Re: sposób dokonywania eliksirów przez pkobp
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 23 Aug 2009 09:31:28 +0200, blad napisał(a):

    > ale to jest jeden i ten sam bank, więc tu powinny lecieć gromy,
    > że tak długo i nic z tym nie robią

    Ale na 99% nie mbank i multi nie komunikują się przez KIR, robia to tylko w
    tych samych godzinach co sesje eliksirowe. Prawdopodobnie uznali, że taka
    komunikacja wystarczy.

    --
    Kojer

  • 12. Data: 2009-08-24 21:22:54
    Od: "Grzegorz Mazur" <n...@g...ihateunwantedmail.cjb.net>

    blad (blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl) wrote in
    > Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > dawniej każdy oddział miał własny nr i sam przetwarzał
    > swoje rachunki. Potem PKOBP scentralizowało wszystkie
    > rachunki na mailframe w Warszawie i była kolejna zmiana
    > numeracji rachunków.
    > Już dawno nie mam nic w PKOBP ale chyba ten oddzial 10205561
    > mają wszyscy po centralizacji.

    Dokładnie tak (tzn. może z dokładnością do "maiNframe" ;D).

    Oddział 56 w W-wie był pierwszym chodzącym na nowym systemie. Potem po
    prostu w KIR dodawano kolejne numery rozliczeniowe 1020xxxx do tej samej
    ścieżki docelowej 10205561. System przetwarza przelewy ze wszystkich
    oddziałów na raz, w jednym pliku Elixir.

    W starym systemie był szereg instancji Zorby i każda z nich rozliczała się
    oddzielnie z KIR. Stąd istniało inne grupowanie numerów rozliczeniowych w
    KIR i można było (podczas konwersji) przenosić kolejne oddziały w miarę
    płynnie do nowego systemu, nie psując oddziałów działających na starym
    systemie.

    Co do Inteligo <--> PKO BP: inny system, bez interfejsu online. Interfejs
    online jest znacznie droższy do zrobienia, więc nie ma sensu. Jeśli
    odpowiednio duża grupa klientów będzie chciała za to zapłacić, to może PKO
    BP rozważy :)

    Pozdrawiam.

    --
    GIT d++ s:+ a->? c++$ U P L+ !E W+ N++ o? K? w O---- M-- V- PS+ PE+++ Y+
    PGP t+@ 5- X- !R tv+ b++ DI+++ D+ G+ e+++ h--- y?

  • 13. Data: 2009-08-25 04:41:29
    Od: kjonca <k...@g...com>

    On 22 Sie, 22:39, k...@o...pl wrote:

    > jest to o tyle nietrafiony przykład, że mBank i Multibank komunikują
    > się przez KIR

    Brednie.

    KJ (ile razy można powtarzać)