-
11. Data: 2010-11-18 13:57:59
Temat: Re: sposoby bankow na krojenie klienta
Od: orcio <o...@o...pl>
W dniu 2010-11-17 18:06, mvoicem pisze:
> (11/17/2010 11:24 AM), Tomasz Chmielewski wrote:
>> On 17.11.2010 11:12, Kamil Jońca wrote:
>>> Tomasz Chmielewski<t...@n...wpkg.org> writes:
>>>
>>> [...]
>>>>
>>>> Swietny trick - "darmowa" karta, ale by jej uzyc, nalezy zaplacic 2 zl
>>>> za uzycie opcji "Ustal PIN".
>>>
>>> OIDP to pierwsze ustalenie pinu było bezpłatne.
>>> Więc albo bredzisz, albo reklamuj.
>>
>> Najwyrazniej "komputer sie pomylil" i trzeba reklamowac.
>>
>> Troche dziwne, ze zawsze "myli sie" na korzysc banku! ;)
>
> Nie zawsze. Na przykład w Citi komputer się przez kilka lat mylił na
> korzyść klienta nie pobierając opłaty za przesłanie potwierdzenia
> transakcji przelewu z karty kredytowej, aż w końcu zdjęli tą opłatę z
> cennika.
>
> Tak samo również w Citi - komputer od kilku lat się myli nie pobierając
> opłaty (konto, citiphone, karta) z pustego konta.
Z pustego i komputer nie naleje :P
orcio
-
12. Data: 2010-11-18 15:39:23
Temat: Re: sposoby bankow na krojenie klienta
Od: " " <n...@g...pl>
Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> napisał(a):
> On 17.11.2010 11:28, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski wrote:
> Jak sie przebic przez dziesiatki stron regulaminow, mozna oczywiscie
> odnalezc jeszcze to:
>
>
> X Odnowienie karty.
> 6. Po odnowieniu karty PIN nie ulega zmianie i nie jest
> konieczne ponowne jego zdefiniowanie.
A czasami nie wystarczyło przeczytać treści, którą bank umieścił na kartce do
której przyklejono Ci wznowioną VE? ;) Nie ma tam nic o PIN do karty wznowionej?
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
13. Data: 2010-11-18 15:43:00
Temat: Re: sposoby bankow na krojenie klienta
Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>
On 18.11.2010 16:39, n...@g...pl wrote:
> Tomasz Chmielewski<t...@n...wpkg.org> napisał(a):
>
>> On 17.11.2010 11:28, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski wrote:
>
>> Jak sie przebic przez dziesiatki stron regulaminow, mozna oczywiscie
>> odnalezc jeszcze to:
>>
>>
>> X Odnowienie karty.
>> 6. Po odnowieniu karty PIN nie ulega zmianie i nie jest
>> konieczne ponowne jego zdefiniowanie.
>
> A czasami nie wystarczyło przeczytać treści, którą bank umieścił na kartce do
> której przyklejono Ci wznowioną VE? ;) Nie ma tam nic o PIN do karty wznowionej?
Przyznam szczerze, ze samej karty ani listu nie widzialem jeszcze na oczy :)
--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org
-
14. Data: 2010-11-18 17:51:41
Temat: Re: sposoby bankow na krojenie klienta
Od: mvoicem <m...@g...com>
(11/18/2010 02:57 PM), orcio wrote:
> W dniu 2010-11-17 18:06, mvoicem pisze:
>> (11/17/2010 11:24 AM), Tomasz Chmielewski wrote:
[...]
>>> Troche dziwne, ze zawsze "myli sie" na korzysc banku! ;)
>>
>> Nie zawsze. Na przykład w Citi komputer się przez kilka lat mylił na
>> korzyść klienta nie pobierając opłaty za przesłanie potwierdzenia
>> transakcji przelewu z karty kredytowej, aż w końcu zdjęli tą opłatę z
>> cennika.
>>
>> Tak samo również w Citi - komputer od kilku lat się myli nie pobierając
>> opłaty (konto, citiphone, karta) z pustego konta.
>
> Z pustego i komputer nie naleje :P
Komputery innych banków (np. PKO BP) umiały sobie nalać z pustego konta.
p. m.