  • 1. Data: 2015-01-02 11:47:18
    Temat: sposoby składania reklamacji w citihandlowym
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    wysłałem 29-12-2014 list do citihandlowego
    w którym nie akceptuje zmian taryfy opłat,
    mam potwierdzenie że list dotarł w starym
    roku 31-12-2014 o godz. 8:09
    oznacza to że 31-12-2014 rachunki powinny
    zostać zamknięte - wszystkie są nadal aktywne
    czym (jak sie domyślacie) zdziwiony NIE jestem

    chcę złożyć online reklamacje - mam do wyboru
    odpowiedź telefoniczną lub citibank online,
    ale ja chciałbym odpowiedź pisemną na adres
    domowy.

    Jeśli w treści (1200 ZNAKÓW) zawrę takie
    żadanie - czy bank odpowie mi listownie?

    tak naprawdę chodzi mi o to żeby mieć "papier"
    że bank zamknął rachunki o podanych nr konta.

  • 2. Data: 2015-01-02 11:54:31
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    ponieważ w mojej miejscowości citek nie ma oddziału
    zdecydowałem sie na wysyłkę korespondencji pocztą

    > tak naprawdę chodzi mi o to żeby mieć "papier"
    > że bank zamknął rachunki o podanych nr konta.

    ciekaw jestem szczególnie opinii osób które kiedyś
    w przeszłości załatwiły podobną sprawę w citibanku
    załatwiły pozytywnie lub załatwiły negatywnie...

  • 3. Data: 2015-01-02 15:05:41
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Zamykałem tam konto ostatnio i o ile dobrze pamiętam okres wypowiedzenia to
    jeden miesiąc....

    Użytkownik "zarząd komplementariusza" <z...@p...pl>
    napisał w wiadomości
    ps.com...

  • 4. Data: 2015-01-02 16:41:17
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 2 Jan 2015 15:05:41 +0100, Jarek S. napisał(a):

    > Zamykałem tam konto ostatnio i o ile dobrze pamiętam okres wypowiedzenia to
    > jeden miesiąc....

    On nie wypowiedział umowy w normalnym trybie, tylko wyraził sprzeciw wobec
    zmian w regulaminie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2015-01-04 03:25:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 2 Jan 2015 02:47:18 -0800 (PST), zarząd komplementariusza
> [...]
    > oznacza to że 31-12-2014 rachunki powinny
    > zostać zamknięte - wszystkie są nadal aktywne
    > czym (jak sie domyślacie) zdziwiony NIE jestem

    Ja pod koniec wrzesnia wypowiedzialem Credit Agricole ... wlasnie
    przyslali kolejny wyciag z konta.
    3 miesiace i konca nie widac, a Ty bys chcial w 3 dni ?

    P.S. na koncie lezy 3 zl, ktore mialy byc na oplaty.
    Moze dlatego nie zamykaja ?

    J.

  • 6. Data: 2015-01-06 01:44:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 1jlfgfylbiha2$....@4...net

    > P.S. na koncie lezy 3 zl, ktore mialy byc na oplaty.
    > Moze dlatego nie zamykaja ?

    Rok 2045, 13 października... Ktoś z tej grupy z wypiekami
    na twarzy pisze, co następuje:

    Gazeta Bankowa...

    Krokodyl nakazał renciście J.F. zapłacenie...

    Wiem, wiem... Do tej pory nie będziesz żył. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2015-01-07 01:33:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 6 Jan 2015 01:44:13 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski
> [...]
    >
    > Gazeta Bankowa...
    >
    > Krokodyl nakazał renciście J.F. zapłacenie...
    >
    > Wiem, wiem... Do tej pory nie będziesz żył. ;)

    Zamierzam jeszcze troche pozyc ... ale skoro bank nie pobierze oplaty
    w ciagu kilku (3 ?) lat, czy to znaczy ze juz pobrac nie moze,
    a skoro nie zwrocil, to powinien po latach odeslac z odsetkami
    karnymi?

    Czy to ja mam 3 lata aby upomniec sie o swoje zalegle pieniadze ?

    J.

  • 8. Data: 2015-01-07 12:28:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 3vobpsf1wpgr.a4srp07oww7o$....@4...net

> [...]
    > karnymi?

    > Czy to ja mam 3 lata aby upomniec sie o swoje zalegle pieniadze ?

    Nawiązałem do tej sytuacji:

    "Waldek" m5ca79$ks9$...@n...news.atman.pl

    >A ktoś się tu niedawno pytal co sie dzieje z zapomnianym kontem ;)

    > http://www.fakt.pl/wydarzenia/bank-sciga-renciste-za
    -1-grosz-dlugu-sprzed-10-lat,artykuly,506430.html

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'