  • 1. Data: 2009-02-20 16:15:12
    Temat: sprawa się rypła...
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Ten kto został dzisiaj na akcjach przegrał rzyć... oj będzie bolało...

    ;)

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 2. Data: 2009-02-20 17:24:50
    Temat: Re: sprawa się rypła...
    Od: Jacek Sołtysik <j...@n...ma>

    gg pisze:
    > Ten kto został dzisiaj na akcjach przegrał rzyć... oj będzie bolało...
    >
    > ;)

    tzn, że przegrałem dupę?

  • 3. Data: 2009-02-20 17:25:40
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "gg" <g...@o...pl> wrote in message
    > Ten kto został dzisiaj na akcjach przegrał rzyć... oj będzie bolało...
    >
    > ;)

    bo ?

  • 4. Data: 2009-02-20 18:07:34
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > "gg" <g...@o...pl> wrote in message

    > bo ?

    żyć albo rżyć (rżeć)
    na razie nie wiemy

  • 5. Data: 2009-02-20 21:52:51
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "gg" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ten kto został dzisiaj na akcjach przegrał rzyć... oj będzie bolało...
    >
    > ;)

    Nie panikuj... Od szczytowania WIG20 spadł o ~2700pkt - nie ma szans na
    powtórkę :)

    --
    marfi

  • 6. Data: 2009-02-23 06:43:47
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek Sołtysik" <j...@n...ma> napisał w wiadomości
    > tzn, że przegrałem dupę?

    dokładnie tak - przecież napisałem wyraźnie

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 7. Data: 2009-02-23 09:04:12
    Od: k...@o...pl

    > Ten kto został dzisiaj na akcjach przegrał rzyć... oj będzie bolało...
    >
    > ;)

    Czy obiecujesz nie zabierać głosu na temat, o którym nie masz zielonego pojęcia???

  • 8. Data: 2009-02-23 13:08:48
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy obiecujesz nie zabierać głosu na temat, o którym nie masz zielonego
    > pojęcia???

    Skoro wyznajesz zasadę niezabierania głosu w których jest się ignorantem to
    dlaczego sam ich nie stosujesz?

    --
    pozdrawiam serdecznie
    P.

  • 9. Data: 2009-02-23 13:23:58
    Od: k...@o...pl

    > Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Skoro wyznajesz zasadę niezabierania głosu w których jest się ignorantem to
> [...]
    Jak znajdziesz mój choć trochę podobny tekst do Twojego to zamilknę na zawsze.
    Nachalne, bezczelne straszenie innych.

  • 10. Data: 2009-02-23 13:30:39
    Temat: Re: sprawa się rypła... [niby dlaczego?]
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "gg" <g...@o...pl> pisze:

    > Ten kto został dzisiaj na akcjach przegrał rzyć... oj będzie bolało...
    >
    > ;)

    [14:30] WIG20 nie przebił się poniżej dna "wanny" z piątku że o dnie
    "szczeliny" ze środy nie wspomnę.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Nie rozbijaj arbuza na własnej głowie.