  • 11. Data: 2009-02-23 21:17:16
    Temat: Re: sprawa sięrypła...
    Od: "gg" <g...@m...com>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:139f.0000021e.49a2a36e@newsgate.onet.pl...

    > Nachalne, bezczelne straszenie innych.

    no cóż ja inaczej to widzę.... po prostu ostrzegałem - jak ktoś posłuchał to
    zaoszczędził trochę kasy

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 12. Data: 2009-02-24 19:17:54
    Od: x <l...@p...fm>

    > Jak znajdziesz mój choć trochę podobny tekst do Twojego to zamilknę na zawsze.
    > Nachalne, bezczelne straszenie innych.

    twoj nik taki jest, powinien byc prawnie zakazany

  • 13. Data: 2009-02-24 23:41:29
    Od: k...@o...pl

    > twoj nik taki jest, powinien byc prawnie zakazany

    Ależ oczywiście, ani przez chwilę nie miałem wątpliwości, że nie za długo jak
    wszystko będzie się rozwijało jak rozwija to i stosy powstaną.