  • 1. Data: 2004-10-30 13:36:35
    Temat: sprawozdanie finansowe
    Od: "leszek kowalski" <l...@g...pl>

    witam.
    mam ogromna prośbę, czy nie wiecie gdzie można znaleźć sprawozdanie roczne z
    3 ostatnich lat jednej niedużej firmy (nie - koncernu międzynarodowego) po
    polsku. Do wyboru mam następujące kraje: Wielka Brytania, Francja, Irlandia,
    Holandia, Niemcy, Hiszpania, Włochy, Szwecja, Japonia, Rosja, Chiny, Węgry
    Z góry za pomoc serdecznie dziękuję

  • 2. Data: 2004-10-30 15:11:40
    Temat: Re: sprawozdanie finansowe
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

> [...]
    > 3 ostatnich lat jednej niedużej firmy (nie - koncernu międzynarodowego) po
    > polsku. Do wyboru mam następujące kraje: Wielka Brytania, Francja,

    ale jakiej firmy?

    JR

  • 3. Data: 2004-10-30 15:31:15
    Od: "leszek kowalski" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > ale jakiej firmy?

    wszystko jedno
    byle byla z wymienionego kraju i raport po polsku

  • 4. Data: 2004-10-30 16:12:32
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]
    Irlandia,
    > Holandia, Niemcy, Hiszpania, Włochy, Szwecja, Japonia, Rosja, Chiny, Węgry

    Ktoś ma dziwaczne wymagania. Być może gdzieś na necie jest prospekt
    Borsodchemu /Węgry/ W październiku wszedł na wgpw i prawodopodobnie
    publikował cos po polsku.

    pozd
    as