  • 11. Data: 2003-05-25 10:33:37
    Temat: Re: [mBank] Grabież w biały dzień !!! (a raczej ciemną nocą)
    Od: "citi69" <c...@p...onet.pl>

    Przepraszam bo nie mogę znaleźć tej informacji - czy bank poinformował, że,
    będzie dokonywał jakichś korekt czy poprostu zdebetował konta "głuchą nocą"?
    (bo to nie do końca mi się podoba - może spowodować kłopoty tak przecież
    kochanym klientom).
    A.

  • 12. Data: 2003-05-25 11:13:48
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    > Przepraszam bo nie mogę znaleźć tej informacji - czy bank poinformował,
    że,
    > będzie dokonywał jakichś korekt czy poprostu zdebetował konta "głuchą
    nocą"?

    Wlasnie o to glownie sie rozbija cala sprawa, ze zostalo to zrobione 'glucha
    noca' (dokladnie pomiedzy 24:00 a jakas 4:00) bez _zadnego_ powiadomienia,
    uprzedzania. Po prostu jak zlodziej !!

    > (bo to nie do końca mi się podoba - może spowodować kłopoty tak przecież
    > kochanym klientom).

    Spowodowalo i to spore.
    Kochani klienci sa na tyle wsciekli, ze przeniasa swoje kilkadziesiat kPLN
    do innego banku w przyszlym tygodniu.

    I jeszcze jedno, teraz zaluje ze pokrylem ten debet ktory zrobili,
    powinienem przelac wszystkie pieniadze do innego banku, a mBank niech sobie
    dochodzi swoich praw jak chce i gdzie chce. Ale to czlowiek za uczciwy jest
    i niepotrzebne skrupuly ma....

    MAd Hat
    ter

  • 13. Data: 2003-05-25 11:29:15
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl> wrote in message

> [...]
    sobie
    > dochodzi swoich praw jak chce i gdzie chce. Ale to czlowiek za uczciwy

    ROTFL... teraz to juz przesadziles. Podobno nie zauwazyles, ze wplynely
    jakies dodatkowe pieniadze i dlatego przetransferowales je na eMaxa. A teraz
    sie okazuje, ze tylko dzieki 'uczciwosci' nie przelales ich do innego
    banku... czyli jednak wiedziales, ze wplynelo cos namiarowego...
    Hm, wiele osob na liscie narzeka, ze banki na wszytko podejrzliwie patrza.
    Obcowanie z tak 'uczciwymi' klientami chyba troche wyjasnia takie
    zachowanie...

    Maciej

  • 14. Data: 2003-05-25 12:00:58
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

> [...]
    > sie okazuje, ze tylko dzieki 'uczciwosci' nie przelales ich do innego
    > banku... czyli jednak wiedziales, ze wplynelo cos namiarowego...

    Chwileczke, chwileczke, przeprowadzielm juz kilka rozmow z mlinia i
    kierownictwem takze (mam wszystko na tasmie). I bank _w_zaden_ sposob nie
    chce (nie umie) udowodnic, ze zabral sobie _nie_moje_ pieniadze.

    A gdybym postapil tak jak opisalem, bank mialby dobra okazje sie wykazac i
    udowodnic swoje racje.

    > Hm, wiele osob na liscie narzeka, ze banki na wszytko podejrzliwie patrza.
    > Obcowanie z tak 'uczciwymi' klientami chyba troche wyjasnia takie
    > zachowanie...

    Chwilowo bank przyjal postawe: "Ja jestem kierownikiem tej szatni, nie mamy
    pana plaszcza i co nam pan zrobisz ?!" Czyli totalne chamstwo i arogancja...
    Wiesz, ze podczas tych rozmow nie padlo ani razu slowo 'przepraszamy' lub
    'przykro nam' (przypominam, ze mam tasme) ?

    Panowie z mBanku mogliby sie duzo chocby od takiego PeKaO SA (tak
    zjechanego na tej grupie) sporo nauczyc....

    MAd Hat
    ter

  • 15. Data: 2003-05-25 12:29:44
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    <n...@p...onet.pl> wrote in message

    > Był tylko ewidentny błąd SI polegający na powtórnym zaksięgowaniu
    ^^^^^^^^^^^^^^

    OK tego nie wiedzialem, z opisu przedpiscy wynikalo, ze to czyjas pomyslka
    zwiazana z przelewem

  • 16. Data: 2003-05-25 15:42:30
    Temat: Re: sprostotwanie?/uściślenie? ale nadal ogólnikowo
    Od: n...@p...onet.pl

    To być może najdokładniejsze wyjaśnienie, na jakie można teraz liczyć:

    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=719
    86&t=71982&v=t

  • 17. Data: 2003-05-25 19:38:53
    Od: "WaSyL" <w...@f...clubbing.pl>

    <n...@p...onet.pl> wrote in message
    > To być może najdokładniejsze wyjaśnienie, na jakie można teraz liczyć:
    >
    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=719
    86&t=71982&v=t

    Taka odpowiedz to ROTFL.

  • 18. Data: 2003-05-28 15:12:01
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:baq8j5$shn$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Spowodowalo i to spore.
    > Kochani klienci sa na tyle wsciekli, ze przeniasa swoje kilkadziesiat kPLN
    > do innego banku w przyszlym tygodniu.

    ... na rachunek prowadzony na nazwisko owego adwokata - specjalisty od prawa
    gospodarczego, jako wstepna czesc honorarium za prowadzenie sprawy przeciwko
    mBankowi :-)

    BP, NMSP

    Grzegorz