  • 11. Data: 2009-11-13 15:54:17
    Temat: Re: sprzedajemy?
    Od: macieks <m...@g...com>

    Ciekawostka odnośnie lat 60-70 i obecnie
    http://maliszewski.blogbank.pl/2009/10/27/jesli-zawi
    erzyc-cyklicznosci-to-przed-nami-2-3-lata-wzrostow/

  • 12. Data: 2009-11-13 15:58:48
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    macieks wrote:

    > Ciekawostka odnośnie lat 60-70 i obecnie

    http://maliszewski.blogbank.pl/2009/10/27/jesli-zawi
    erzyc-cyklicznosci-to-przed-nami-2-3-lata-wzrostow/

    Powiem szczerze, że tego typu artykuły czyta się bardzo przyjemnie, ale ich
    wartość inwestycyjna jest raczej zerowa :)

  • 13. Data: 2009-11-13 16:22:22
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 13 Lis, 16:58, Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>
    wrote:

    > http://maliszewski.blogbank.pl/2009/10/27/jesli-zawi
    erzyc-cyklicznosc...

    > Powiem szczerze, że tego typu artykuły czyta się bardzo przyjemnie, ale ich
    > wartość inwestycyjna jest raczej zerowa :)

    Ale warto pamiętać o takich historycznych zachowaniach.
    Tak samo jak o złocie i srebrze w latach 70-80.

    Wtedy człowiek grając na giełdzie oducza się używać słów 'PEWNY' i
    "NIEMOŻLIWY' :)

  • 14. Data: 2009-11-14 13:35:27
    Od: "Patryx" <p...@w...pl>

    > Wygląda na idealny podwójny szczyt na S&P500. Ale poczekajmy do końca ;)

    Sprzedałem wszystko tydzień (trzymałem akcje prawie rok) temu i teraz piję
    codziennie, bo nie mam co z kasą robić.

    --
    www.patbank.pl

  • 15. Data: 2009-11-14 17:35:25
    Od: pawel <p...@g...com>

    On 14 Nov, 14:35, "Patryx" <p...@w...pl> wrote:

    > Sprzedałem wszystko tydzień (trzymałem akcje prawie rok) temu i teraz piję
    > codziennie, bo nie mam co z kasą robić.
    >
    > --www.patbank.pl

    To moglbys sie troche podzielic, bo ja nie zarobilem nic - wrecz
    odwrotnie - stracilem na opcjach sprzedazy.