  • 11. Data: 2003-10-12 18:44:18
    Temat: Re: [sprzedam] Pióro PARKER dla kolekcjonerów lub osób wyjątkowych
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Grzegorz" <r...@o...pl> wrote in news:bmbt3c$atf$1@news.onet.pl:

    /ciach.../

    > A ze spam, no tak, to jest spam. Przepraszam
    > niezainteresowanych. Zapomnialem dodac tego na wstepie.

    Oj modl sie lepiej, zeby ktos sie na Ciebie nie uwzial i nie zglosil
    Allegro :-)

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 12. Data: 2003-10-12 18:48:31
    Od: "Grzegorz" <r...@o...pl>

    > A czytales regulamin Allegro? Tam takie zachowanie jest zabronione.
    > Poza tym pisales tez na pl.biznes. Jak myslisz - jakby kazdy chcial z
    > allegro "isc do klienta" i zaczac tu pisac, to daloby sie korzystac z tej
    > grupy?
    > Ale raczej jestem pewien, ze pare osob cie pozglaszalo od onetu, poprzez
    > Aster az po Allegro (zwazywszy na te SMSy - chociaz nie wiem skad zial do
    > Ciebie numer - musial troche sobie trudnu zadac - mnie by sie nie
    chcialo..

    Panowie, dajcie już pokój. Ja się przyznałem do winy i przeprosiłem.
    Rozpisując się tutaj sami tworzycie spam. A tak jeden mój post uczyniłby
    mniejszą krzywdę.
    Wszelkie uwagi i opr można wysłać przecież na priv...

    Pozdrawiam i EOT

  • 13. Data: 2003-10-12 18:57:05
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Grzegorz wrote:
    > Pozdrawiam i EOT

    ale to pelni tez role edukacyjna ;) Ze kazdy spamujacy musi sie liczyc z
    konsekwencjami do utraty konta w Allegro wlacznie ;)